Gå til innhold

Da har jeg vært på tildlig ul :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 8+2 dager på vei og har termin 8.8.08. Alt så fint ut og jeg så den lille i magen min og hjerte slo som bare det,noen små armer og bein hadde også begynt å danne seg. FIkk det hele på dvd og bilder,så nå kan vi se det lille under så ofte vi vil.

Skal tilbake 23 januar for å scanne nakkefolden,men før det skal jeg bli innkalt til sykehuset i prat med en om genetikk.

Så går det jo bare en 6 uker etter det igjen,så er det den ordinære ul,så jeg får se den lille vokse,kan en si.

I tilegg har jeg bestemt meg for at jeg vil ha en 3d ul,så da får jeg jo se den lille da også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra å høre at alt stod bra til :) jeg vil oxo til tidlig ul, dette er min første, så jeg er jo veldig bekymret for at det skal være noe galt... kan jeg få det hvis jeg vil eller`??

skal oxo på 3d ul vet du hvor de har dette? jeg bor i oppland å har veldig lyst til å se den lille spira:)

Skrevet

Du kan ta det privat og betale for det,ellers må du gi legen en god grunn for at du skal ha det.

Hvor det finne i oppland tørr jeg ikke si. Nå har jeg hørt rykte om at det finnes her i stavanger også,så jeg får prøve å høre her først,sist reiste jeg til nøtterøy og tok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...