Gå til innhold

Oppblåst mage


Rorrimamma

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 10 uker på vei. Kjenner såvidt at jeg er litt hard nederst på magen. Men magen er så stor for den blåser seg opp hver gang jeg spiser! Har ikke gått opp i vekt men... Kanskje siden jeg har vært høygravid før, vet ikke... Har du det likens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, er bare 5 uker på vei men her blåser magen seg skikkelig ut, ser ud som jeg er mer enn 5 uker på vei:D Men men, alltid gøy me litt mage, så lenge det ikke er fedme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....sånn er jeg også....er bare 4-5 uker på vei, men magen står som ei tromme....hihi....måtte ut å kjøpe mammabukse i dag faktisk, fordi jeg er så oppblåst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg. Er i 8 uke. Magen er relativt flat om morgenen og stor som en forvokst tromme om kvelden.....

 

Det var slik sist også. Måtte kjøpe mammabukser i uke 9....

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 6 uker men har også kjempe oppblåst mage!

Bukesene mine strammer jo! litt flaut siden jeg er så lite på vei...men mamma buksene var for store..så helt teit ut:) he he

Gleder meg til å få gravid mage:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det sånn jeg også.... er 10+3 nå, mitt andre sv.skap også... helt utrolig hvor stor og oppblåst magen er....

 

 

Nesten ubehagelig.... hihi..

 

Blir deilig å få ordentlig babymage.... ikke bare se ut som om jeg er blitt ordentlig feit i jula.... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker plutselig nå at den begynner å bli hard nederst! ¨Nå nærmere 12 uker vokser de vel fort. Hvor gammel er din sønn/datter du har fra før? Jeg prøver også på min andre :) Har en sønn som nettopp har fyllt 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...