Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, starter på ny, så det ikke blir så langt å skrolle ned for å lese nye innlegg :-)

Tjorven1 - heldiggris, en svak svak strek er jo helt topp - den blir jo mest sannsylig sterkere for hver dag - krysser fingrene for deg.

For Singel&B og meg så krysser jeg både fingre og tær for morgendagens tester - jeg er fornøyd med en aldri så svak strek nr to jeg!!!! Og jeg har jente fra før, så om streken venter på seg til dag 15 så er den veldig velkommen da også :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136379902-desember-fors%C3%B8k-forts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så smart av deg å starte ny side vivre. den andre ble litt lang ja.. :)

hadde det bare blitt en svak strek på meg så hadde jeg glist bredt!! men vi får håpe på en liten ekstra en imorgen ;) hadde vel egentlig tenkt å vente med test to til søn... men kanskje jeg tar en til imorgen da :) håpe streken blir sterkere tjorven1 og at vivre og meg også får det!!!

herlig med en sånn side altså :)

Så deilig med nytt innlegg.

Så dumt Vivre...snuffs... Men neste gang skal det gå - alle godt ting er tre.

Jeg testet jo i går, fikk venninnen min til å se på "streken" og hun så den så vit hun også, Men det var jo flere timer etter.

I dag morges testet jeg, etter ca ti min kom det opp en mikroskopisk strek.

Reiste da på apoteket for å kjøpe en litt dyrere test, farmasøyten var på min alder å sa: Å.. så spennende! Jeg fortalte henne at jeg hadde fått svakt utslag på billigtester, da sa hun at. For at det i det heletatt skal komme farge endring, må man ha gravidehormonet i kroppen - så hun mente at sjansen var stor for at jeg var gravid.

Tok testen nå (sto at hvis det er tidlig, skal man bruke morgen urin, men det har ikke jeg tid til..) Og etter 1 min. kom det jaggu opp et svakt kryss. Har vært over til naboen (tremeninngen min og en av mine aller beste venner) og han smilte å sa, at det der er et kors helt klart, men ganske svakt - så du får nok vente litt med å feire. Ååå... jeg kan ikke vente med at det blir mandag, så jeg for vite helt sikkert. Har en merkelig følelse at mensen kommer også - hmmm dette er rart, men jeg føler meg heldig, men tør liksom ikke glede meg helt ennå..

Oj dette ble langt - lykke til jenter!

Annonse

det var dumt vivre.. :( men man må ikke gi opp håpet!! ser ut som vi er i samma båt du og jeg da.. ikke antydning til strek her eller!! :( venter vel mensen på man jeg da, så det blir vel ny tur i midten av januar håper jeg.. skuffende er det jo. sikkert mensen på vei for igår kveld gråt og gråt jeg leeenge.. uff! bruker å bli trist før mensen jeg da..

håper virkelig det ikke er falsk alarm for deg da tjorven1, håper den SITTER :) :) bra tegn med et svakt kryss da!!! her var det kritt hvitt for å si det sånn..

Nei, jeg har ikke det.

Jeg rakk ikke engang el sprøyte før jeg måtte reise, fikk den gangen før.

Jeg har droppet koffein, spist folat i vitaminer som heter gravid, og omega-3 og 350 mg e-vitamin per dag (gjør det ennå).

Så eneste forskjell nå, var E-vitaminene og dob. ins.

Har du hørt med gyn. ang Pergotime? Jeg spurte moren min om det, og hun sa det er bare tull for meg hvor det ser ut til at alt fungerer normalt. Og hun fikk jo rett.

Normalt er det 4-6 ganger før man blir gravid om man er under 35, er man over må man regne med 7-11 ganger har jeg hørt, og over førti - 12 ganger. Så jeg har vært utrolig heldig :-)

Det går neste gang Vivre! - jeg har troen på E-vitaminene jeg!

Takk. Ja, jeg føler meg så heldig at jeg ikke helt forstår det.

Jeg er jo på dag 16, men leste under tråden kjerringråd at bestemoren til en her inne hadde hatt SA'er - og tatt det mot det, hvor det gikk bra. Og faren for det sier man jo er de først 12 svangerskapsukene. Så jeg tenkte ta det frem til det jeg. Om jeg da ikke hører noe annet i mellomtiden. Tenkte informere legen min at jeg tar det nå også.

Jeg ta "bare" 350 mg, en tab. Kanskje du skal forsette med dob til egget sitter ca dag 8 og så gå ned til 350 mg per dag til uke 12 i svangerskapet.

Lykke til, så spennende! Når skal du teste da? neste helg? Jeg fikk svakt positiv strek fra dag 11.-lykke lykke til!

Vet ikke hvor sterke mine er...men tar foreløpig to...tror ikke de er i nærheten av det dine er i styrke...tar sånne kapsler, ligner på trankapsler, ja skal teste etter neste helg(jada, klarer sikkert ikke holde meg)....er veldig øm i høyre siden fremdeles..etter eggløsning mandag, men kjenner og stikninger på den siden..sikkert bare innbildning:-)...Ja er sikkert en ide å ta det hele veien de neste tre mndr...;-)

Jeg tar også sånne kapsler - 30mg er det i en sånn, og det er tre ganger den mengden man tenker at vi trenger på en dag. I tillegg tar jeg multivitamin der det er 10 mg i, så da får jeg i meg fire ganger mer e-vitamin enn jeg vanligvis trenger hver dag, og det får vel holde... det er vel ikke så bra å ta så veldig for mye over tid heller, siden e-vitamin er fettløselig og man da i alle fall i teorien kan få for mye av det...? Vet at de 350 mg-kapslene er for folk som har fått påvist e-vitaminmangel, men det skader sikkert ikke å ta dem i en kortere periode, vil jeg tro...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...