Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble gravid med jenta mi slapp jeg akkuratt unna prøverør, fikk positiv test dagen før vi kulle til samtale. Bukte 2 år på henne.

Nå har vi brukt 1 år på nr.2, ser ikke ut til at vi skal klare det. Jeg synes dette er svært tungt da jeg vet at det ikke er sikert at vi klarr det med prøverør en gang. Slik var det første gangen også. jeg er møkk lei av å ha egg som en 45 åring, mens jeg selv bare er 21 år:(

Vi har ikke søkt i det offentlige enda, men mest sannsynlig blir vi aldri godkjennte der da de ikke har noen tro på at vi skal klare det(hadde ikke tro på det sist gang heller).

Så nå skal vi kontakte Hausken igjen i mars/april dersom vi ikke klarer det innen da.

Noen andre med høye FSH verdier???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at du måtte inn her da. Du er hjertelig velkommen, men vi håper jo helst på at alle hopper rett til 1.tri. Hvor gammelt er barnet ditt nå? Jeg mener å huske deg lang tid tilbake. Jeg har selv vært prøver i snart 3 år, og vært på bim i 2-2,5 år. Stort sett på sliter siden, før jeg flyttet hit i sept.

Jeg har ingen erfaring med høye FSH verdier. Men siden dere har klart det en gang, så får vi håpe det går igjen. Jeg har trua på dere. ;-)

Skrevet

hehe, du husker meg no. Ble graid april 06, var stor oppstandelse på hele BIM. det hele hallt på å ende galt hele svangerskapet og under fødselen. men det endte godt, heldigvis. des 06 fikk jeg en velskap jente, hun var bare 1870 gram ved termin, jeg var heldig som i det hele tatt fikk se henen i live.

Vi startet prøvingen med en gang, og mensen dukket opp mn ette frodi jeg ikke kunen amme. har prøvd siden. Fikk beskjed før jeg ble gravid første gang at vi mest sannsynlig aldri kom til å klare det, å den samme beskjeden nå. men jeg håper likevell at vi kan motbevise teoriene deres.

Jeg ønser sårt at den lille jenta mi skal få en søster eller en bror.

Skrevet

Hei på deg Tryne !

Jeg skal heie på deg jeg :o).

Håper dere lykkes med søsken til vesla

om ikke så alt for lenge !

Klemmer :o)

Skrevet

hihi, takk. Skal heie på deg også, som jeg ikke allerede har gjort det;)

Håper at vi kommer oss over på 1.tri snarest. Dumt at noen skal ha det så lett, mens andre sliter i det vide å breie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...