Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 der røk kjangsen, IKM om 2 dager, skulle hatt termin om 3 dager. dette ble ingen lykkelig jul:( Føler meg misslykket og ikke minst lei meg. det blir nok prøverør på oss om ca 4 mnd ja, for jeg kommer meg ingen vei nå. Det triste er at det er lite sannsynlig det vil hjelpe meg likevell:(
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ja, det var et helt klart tempfall! Kjedlig da! Håper at dere får hjelp til å starte IVF da. Har du diskutert det med legen din tidligere?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Ja, klarer vi det ikke innen mars, så skulle hun søke offentlig. mest sannsynlig får vi ikke der, for de har ikke noe tro på oss. Så mens de starter søkingen i det offentlige, så starter vi opp med forsøk i det private.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Der dukket mensen oppp som forventet, men likevell så vondt. hater dette opplegget:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå