Gå til innhold

andre som er bekymret for det samme??


Gjest

Anbefalte innlegg

i natt våknet jeg og var kjempe tungpusta. Jeg er trener, og trener masse selv, så dette er ikke akkurat vanlig til å være meg. Jeg ble litt bekymret da. Andre ting er at jeg har mye vondt i hodet, ganske svimmel, og beina "sovner" meget raskt. Jeg fikk komme til fastlegen i dag. Han tok masse prøver. De var veldig bra. Men han fant litt spor av blod i urinen. Jeg kunne ikke se det. Men ble redd da. Legen sa at dette var normalt. Det betydde ikke begynnelse på SA. Men jeg blir liksom ikke sikker selv. Alle sier til meg at det er normalt å miste ved første graviditet. PUH...legen sa at de så dette ofte pga forandringer i livmoren. Men jeg ble kjempe bekymret. Selvom det er vanlig å miste, så vil ikke jeg det!!!!!!

 

Dette var ganske sytete, men men,.. må bare få det ut. Jeg er ca 1 mnd på vei....håper dette går bra!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ganske enkelt ha fått et virus? på denne årstiden er det jo veldig mye som går. En lege venninne av meg sa også at kroppens imunforsvar går igjennom forandringer i begynnelsen av graviditeten som gjør at man kan reagere litt anderledes enn man pleier på sykdommer. Husk at du ikke må trene hardt i denne tiden, og sove massemasse.

 

Jeg er ikke i spesielt god form (vanlig), så det er et dårlig utgangspunkt å sammenligne, men jeg har vært ekstra tungpustet, og utrolig slapp fra med en gang jeg forsto at jeg var gravid. og nå har kvalmen satt inn så nå begraver jeg meg bare under dyna til det går over.

 

lykke til. Det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...