Bethenc Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Hvordan står det til med deg? og dere andre? Hvordan går det med der? savner dere på den andre siden - selvom jeg er glad dere ikke er der lenger hvis dere skjønner meg rett
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er da en av de andre fra assistert befruktning. Jeg er nå i 9 ende uke, og det kjennes uvirkelig og rart. Har hatt en del symptomer, og vært på UL et par ganger. Ting ser så langt lovende ut... Men jeg titter innom en gang i blandt på assistert befruktning da, og håper mange flere kommer etter på nyåret!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 UL den 27.des viste at den lille spiren ikke hadde utviklet seg siste par ukene (MA) tiltross for at jeg hadde alle graviditetssymptomer ... På selveste nyttårsaften fikk jeg rielignende smerter og blødninger, så dessverre, jeg fikk ikke beholde min lille spire..... Nå trekker jeg meg tilbake, må ta litt vare på meg selv om min stakkars mann. Men til dere, de aller fleste svangerskap går kjempefint!! Lykke til videre og håper vi treffes på denne siden snart igjen. klem fra meg (
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Svarte litt på ass.brfr men... Det går bra med meg!! Er 8+2 i dag og var på UL i går.Hjertet slo og alt så bra ut. Micro var 1,3 cm... Sliter fortsatt med denne hodepinen da,hatt den i 9 uker nå...så skal til legen i morgen å sjekke ut. Ser du skal igang med fryseforsøk nå:-) Håper det klaffer for dere også nå!!!Er egentlig helt uvirkelig for meg enda..! Kjempe trist å høre Augustbarn!!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Dollypopp, får helt tårer i øynene, så utrolig koselig å høre!! Når du har sett hjerte slå kan du senke skuldrene, dette kommer til å gå kjempefint!! Håper du blir kvitt hodepinen og lykke til!!! Jeg tar ferie fra BIM for å samle meg litt igjen. takk for all støtte )
gleder.meg Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Så koselig å se at du endelig er gravid, Dollypop!! Gratulerer! Jeg har vært på BIM i halvannet år, og du har liksom alltid vært der...og aldri har det klaffet... Jeg har egentlig tatt en pause fra BIM, men nå ville jeg titte litt for å se hvordan ståa er. Dette var positivt! Lykke til videre!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hei,så koselig!!! Og tusen takk!!! Jeg ble endelig gravid etter første IVF,helt utrolig!Er 14+ 0 nå. Foren er ikke akkurat blitt bedre,men tiden går akte men sikkert framover,så venter hele tiden på å våkne opp i kjempe form:-) Har hørt at det er verd det så...hihi. Håper både "bli gravid" og "ass.befr" blir nedlagt pga lite aktivitet,så kan vi henge her alle sammen!! Masse lykke til med prøvingen,håper å se dere her snart:-) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå