sigrunmor:) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hei! jeg er ei jente på 20 år som er gravid i uke 12. har nå fått oppkast og diare og måtte dra fra jobben idag. er det noen som vet om det er skadelig for fosteret?? vil ikke være sjuk:( men er vel om å gjøre å få i seg nok drikke slik at jeg ikke "tørker ut". Og det er ikke pågrunn av morgenkvalmen at jeg kasta opp. Har hatt mye plager med kvalme, men aldri kasta opp. De på jobben har hatt både oppkast og diare, så de har nok smitta meg.. Noen som har noen gode råd til hva jeg kan spise uten at det kommer i retur??
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Neida, mange gravide får omgangssjuken og det går helt fint:) Ingen risiko for fosteret. For din egen del burde du blande farris og eplemost 50/50, drikk en slurk med 5-10 munitters mellomrom så er det større sjans for at du klarer å holde nede litt væske:) Selv spiste jeg tørre frokostknekkebrød og riskjeks når jeg hadde det og synes det hjalp litt. God bedring
Trebarnsmorjuli08 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 er ikke farlig så lenge du klarer å få i deg litt væske. har hatt det selv nå for et par dager siden. 11 uker på vei i dag. har også hatt det tidligere i desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå