mamma til tre prinsesser Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 dere som har testet negativt, men likevel vært gravide, når fikk dere positiv test? senest ikm dagen, eller har det vært lenge etterpå? jeg er bare på RD 8, så det er lenge til IKM, men jeg har måttet begynne å teste allerede. tok en i går og en i dag, å dersom jeg legger godviljen til, tror jeg kanskje jeg ser en veldig, veldig svak strek der (muligens også bare ønskesynsing, så jeg forholder meg rolig enda)skal vente til nyttårsaften før jeg tester igjen nå. er så mange tråder om hvor tidlig en kan teste positiv, så da lurer jeg på hvor sent en har testet positivt.
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg vet ikke, men lurer på det samme, så jeg dytter innlegget oppover jeg
Mamma til snart 4 Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Hei Hei;) svak strek eller sterk strek, er positiv strek;) håpe an sitte nå
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Skjønner hva du mener, men det "vi" lurer litt på her, er hvis man tar test feks på rugedag 12 da, og testen er negativ. Men mensen dukker ikke opp, og man tar kanskje en ny test om 3-4 dager, og plutselig er den positiv, er det noen som har opplevd det her? Jeg må for min del vente på blodprøva til over nyåret, fordi jeg var så ufattelig teit og ikke dro inn på riksen i dag
Mamma til snart 4 Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 jeg er ikke helt sikker på hva du mener, har selv aldri vært borti prøverør og hvordan det virker med testing osv. . vi prøvde selv i 8pp ble gavid men endte i SA, men ble gravid med en gang uten mens mellom, mistet den 11 januar, testet 17 dager etter det igjen, var da negativ, men fikk positiv test 3 dager før ventet mens, har selv en sykluse på 26 dager. testingen kommer vell an på hvor lang sykluse hver enkelt. men mange får neg test pga at de har lite hcg i blodet, men de er gravide for det, så det tryggeste er jo BP. ble litt rot dette, men jeg svarte på inlegget pga jeg tror jeg vet hvem HI er;) å håper selvfølgelig på det beste nå håper på en oppdatering, vist dere vil ut med det vist den sitter;) *kan holde på hemmligheter*hehe. lykke til hvertfall;)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Mener å ha hørt at den siste sprøyten kan gi postivt resultat opptil 10 dager etter.
mamma til tre prinsesser Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2007 har også hørt det, derfor ventet jeg til 11. og 12.dagen etterpå. satte pregnylen 16/12 og testet 27 og 28/12. men det er jo bare å vente å se, enten kommer TR eller så blir testen sterkere. er bare så veldig utålmodig, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå