Gå til innhold

DRITT MANNFOLK, GRRRR!


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan någen svara meg på ein liden ting, koffer d alltid ska ver sånn at når mannfolkå sje ønske barn, koffer de alltid då må komma me den "enkle" løsningen sin, ABORT! Herregud, greit me har to barn fra før av og det e kanskje sje den beste tiden for ein ny ein, men herregud. Til og me i de to siste sv.skapene så va det DET fysta han kom me, ta abort..ta abort..! Grrrrr! Bler så forbanna kjenne eg, eg heller vil sje ver i denne situasjonen for d egne seg sje, men abort e faktisk sje så lett som alle ska ha det te. Og for å ver ærlig så tar eg sje abort om det så smelle! Å knulla, jada det kan han, men å ta ansvar..neeei, ka det e?

Alltid det sama presset, aldri någe glede øve sv.skapet. Alltid vera redd og bekymra. What to do =(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja selvfølgelig tenke nok alle litt på det, men avgjørelsen i seg sjøl kan sje bare bli tatt øve at ein seie ta abort, og du nikke og gjør det. Tross alt du som ska ligga deg og ta aborten, sje mannen. Og du som sitte igjen med tomhetsfølelsen og sje han! E så lei av å måtte gå igjennom dette kver einate sv.skap.

 

Han glede seg øve de nå, men når eg først ble gravid me de va det den samme sutringen! Blir gal av han! Går vel ann å gleda seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sier det men det høres jo ikke ut som om dere har det beste forholdet. Skjønner jo at du blir lei deg av holdningen hans, men hvis dere ikke ønsker flere barn bør dere vel bruke prevensjon, eller hvertfall han da. Syns du bør ta deg en alvorlig prat med ham om hva han vil med framitden og livet sitt.

Men uansett er jeg enig med deg at det er for lett å rope abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å unnskylde deg :) Er fullstendig klar over at vi ikke har det beste forholdet! Og den delen med prevensjon er jeg også enig med deg i, men det var et så og si tøm og "røm" sameleie som fikk meg til å ende opp gravid. Men må da være mulig å være voksen om det og ta ansvar for handlingene sine. Er ikke helt tiden for et nytt barn men jeg har ikke rett til å bestemme over liv og død, det er min personlige mening, så jeg får vel bare ta det som det kommer!

 

Og jeg er temmelig sikker på at han forlater meg om jeg beholder dette barnet! =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første vil jeg si at du må tenke på de 2 barna du allerede har... hva er best for dem?.... Og for det andre.. kanskje uvesentlig for deg så er jeg i mot abort og syns ingen skal foreta en slik handling med mindre fosteret er uforenelig med liv etter oppholdet i magen. Kanskje er det like bra om han forlater deg?.. Eventuelt at du faktisk gjør det...? Jeg skjønner at det ikke kan være lett.. Du kan jo håpe at han vil bli like glad for dette barnet som de to andre... men tar du sjansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig imot abort, alle skal ha rett til livet viss det først har blitt liv. Så det er ikke et alternativ for meg, men vil jo ha han med på dette og, men han har i grunnen sakt hva han mener om akkurat den saken og det er at han ikke vil ha noen flere barn. Han burde kanskje ha tenkt over det før han slapp sine små ut! Nei vil han forlate meg så får han vær så god gjøre det! Det er hans valg, jeg forlater ikke mine barn om det så blir en tøff tid framfor meg! Det finnes heldigvis et godt hjelpeapperat her i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, abort er jo et fryktelig vanskelig og personlig tema. Dersom mannen min hadde sagt at jeg måtte ta abort eller miste han, hadde jeg pakket kofferten på dagen og dratt. Men det er meg, det er vanskelig å gi råd til andre. Det viktigste er vel at du følger hjertet ditt. Kanskje trenger han bare litt tid til å tenke seg om? Lykke til i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk tenker ofte ikke langt. Det er vanskelig for dem å forstå at vi kan reagere på sånn, for det første føles det litt ekstra når fosteret ligger INNI oss, og + at vi drukner i hormoner, så de forstår ikke alltid! Jeg tror bare han "prøver" seg uten noe tanke at han ikke vil ha barn, for hvis du nekter og vil beholde barnet tror jeg aldri han vil angre. La han syns og vil akkurat som han ønsker, men jeg anbefaler deg å beholde barnet hvis du ønsker det :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett men dette mannfolket tenke jo tydeligvis aldri. Eg skjønne jo at han sje ønske flerne, fordi de to andre kreve sitt av oppmerksomhet og omsorg, så då bler det jo ennå mer stress me endå ein te...men ja, eg beholde så får ann enten ta d me et smil eller bli sint..siste alternative skjer nok..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med HI her jeg å ta abort er faktisk det samme som å drepe barnet. Det er et liv. En kan gå inn på babyverden.no og se hvordan barnet vokser i magen på moren for hver uke som går og de som kan si at det de ser f.eks i uke 8 ikke er et barn,ja da vet jeg ikke hva et barn er,og enda verre når en kommer til uke 12. Les om hvor mye som er utviklet på den lille spiren som er i magen.

 

Har en først samleie så må en ta følgende av det som skjer også mener jeg.Kan en ikke det,får en avstå fra samleie. Jeg synes det er helt horibelt at det er lov til å drepe et barn her i landte,men hvis det hadde blitt totalt forbud,hadde de jo bare gjort det illegalt,så det er jo ikke noen løsning det heller,men folk kan fordømme det,så kanskje det ikke blir så mange som dreper barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det! Triste greier i grunnen, men folk har vel rett å bestemma over sin egen kropp..så får de leva med seg sjøl og sin avgjørelse. Men eg nekte å ta abort! Syns det e ein motbydelig tanke! Og mannfolk hoppe i den konklusjonen ganske fort, e ein ganske lett avgjørelse for de men sje for oss! E de modne nok te å ha samleie, bør de også være modne nok til å ta følgene..spess når de e over 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker det som at forholdet deres aldri har vært bra,ettersom han har klaget over alle graviditetene!

Huff,det må ha vært veldig trist!....

Hos oss har min mann ønsket barn like sterkt som meg hele veien (venter nå nr.2) og når jeg er sur/sliten /muggen/kvalm/uten sexlyst,bare smiler han og sier;Slapp av,elskling,det er jo bare for en periode!

Føler meg som verdens heldigste:)

Tror nok jeg ville valgt å fortsette alene (selv om alenemammarollen nok er kjempetøff og ikke skal undervurderes) enn å fortsette med en mann jeg ikke hadde hatt det bra med!

Barn merker det når noe er galt mellom foreldrene og har ikke godt av å leve under slike forhold!

Men hva vet vel jeg....bare skriver det jeg tenker og tror...

Lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk får rådet...:'( Men kem bryr seg, for e tydeligvis aleina mor allikavel...så han kan bare gi faen i abort og alt...! Jævla forpulte dritt faen! Me hadde slått opp for ei stond siden men denne julen klaffa alt. Me fant tonen og han sa at an sje ville ha andre enn meg og masse aent PISSPREIK tydeligvism, for nå meinte ann plutselig ingenting lengre..:'( Føle meg så utnytta...så kem bryr seg. Kan eg bare sitta her aleina me tri unger aleina...! Jævla forpulte dritt mannfolk!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffamei!.....

Uansett så har du det nok berde uten han,når han gjør deg så mye vondt!

Men jeg forstår jo at det er en veldig vanskelig situasjon du er oppe i....

Vanskelig å gi råd for en som ikke aner hvordan det er,men uansett så er jo det viktigste at barna har det bra oppi alt det her,og da er det viktig at du tar vare på deg selv! Bruk de du kan rundt deg og nettverket ditt for å få støtte og hjelp ev.avlastning med barna!....

Håper det ordner seg for deg,det er mange som bryr seg,flere enn du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sorry, men han der har forlatt deg allerede !!!!!!!!!! SKIKKELIG dritt dålig unnskyldning av et "mannfolk" han truer deg nok "bare" men sett deg litt tilbake og tenk deg om .... du beholder barnet sier du, bra om det er det rette for DEG ... men forlat den dritten nå, du har kastet nok tid bort på han. kor er kjærligheten !? bedre å være aleine enn å vær to men fortsatt aleine. økonomisk er det gode muliheter eller ordninger så dette klarer du fint !!!! ;0) lykke til og gled deg over det nye fam.medl ikke la han ødelegge dette for deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...