Lisa78 Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Da var vårt første forsøk over før jeg begynte på medisineringen. I dag tidlig fikk vi telefon fra St.Olav: Siste prøvene til mannen viste at infeksjonen han har er blitt verre, og de derfor vil utsette første forsøket vårt. Men er det noen som har en plan for hvordan han skal bli bedre... NEI! Akkurat nå er jeg helt matt, jeg er drittlei hele bli-gravid-karusellen, og vi har ikke begynt med IVF-delen en gang. Mannen har gått på tre antibiotikakurer, og han blir jo bare verre! All undersøkelser som har vært gjort har vi mast oss til selv, og jeg blir snart gal over hvor utrolig lite leger vet om dårlig sædkvalitet og prostatainfeksjoner. Akkurat nå er jeg opp på alt relativt irritert på Dr. Purvis, som ikke har tatt seg bryet med å dyrke frem hvilke bakterier som forårsaker infeksjonen. Fra ham har mannen fått antibiotikatabletter som mest sannsynlig ikke fungerer på bakteriene... Telefonen i dag dråpen, etter lang tid som prøver var jeg overklar for uttak og innsetting i uke 7. Tror jeg bare burer meg inne resten av julen... Ønsker dere alle en mye festligere jul enn det vi har akkurat nå.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Uff...dette var trist å lese. Jeg har ikke opplevd det samme som deg, men skjønner at det må ha vært en sikkelig nedtur. Sender deg en stor klem, og håper at det på et eller annet vis vil komme en løsning for dere på nyåret!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Uff ja det var trist å høre... det er mange nedturer i denne karusellen gitt.. har selv hatt 3 ivf forsøk.. Jeg ønsker deg alt godt og håper en dag at dere lykkes med å bli foreldre ) godt nytt og spennende år.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå