Gå til innhold

vekttaep??? pliiis svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gått ned mye vekt her? har gått ned nesten 5 kg siden jeg ble gravid, er 11+5 idag, å har mista ett kg på bare 2 daga!

noen som vet om dette er noe å bekymre c for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det siste svangerskapet mitt så mistet jeg 10 kg frem til uke 18. Det gikk fint, trots att jeg var meget sliten. La på meg 20 kg de resterende ukene :)babyen er den som først og fremst får næringen. Men snakk med lege hvis du er urolig. Får du beholde maten du spiser da?

Skrevet

Det er ganske vanlig å gå opp eller ned noen kilo i starten. Har du vært mye kvalm? Hvis kvalmen ikke gir seg innen du er 13-14 uker burde du nok si det til legen din og får antageligvis mer oppfølging pga vekta, men fram til det er du helt normal og babyen din har det nok fint:) Drikker du nok forresten? Når 1 kg forsvinner SÅ fort er det nok vann det er snakk om. prøv å drikke litt hele tiden, det hjelper nok på formen :)

Skrevet

Selve vekttapet tror jeg ikke er skadelig hverken for deg eller barnet. Men hvordan er formen din? Beholder du noe som helst av mat/drikke? Hvis du ikke gjør det, og bare kaster opp, kan det absolutt være verdt å ta det opp med legen. De har mulighet til å legge deg inn på sykehus for intravenøs ernæring/væske hvis du er i fare for å bli uttørret.

Skrevet

oki;) det som er så rart er at jeg ikke har vert kvalm i det hele tatt i sv.skapet, ikke spydd en eneste klatt, men klarer ikke få ned så mye mat på en gang da, så blir små måltid men ofte.. blir veldi fort sulten.

skal ta dette opp med legen da jeg skal dit i januar;)

å ja her drikkes det å tisses mye;) hehe

takk for svar jenter;)

Skrevet

har gått ned 6 kg til nå jeg. er i uke 11. tror ikke det har så mye å si for meg da jeg veide 66 kg å er 164 høy. men matlysten er på bunn så håper den kommer seg betraktelig snart. er så lei av å ikke ha lyst på noe som helst. finnes ikke noe som frister meg. å det som frister han man som regel ikke i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...