Kobra Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg begynte på Puregonsprøytene 11 desember og tok 100ie i 9 dager, var på ul og såg at jeg hadde 5 flotte egg. Vi fikk samleieforbud fordi jeg hadde for mange egg...vi prøver naturmetoden med litt hjelp... Så på dag 17, rett før jeg skulle legge meg så kom det litt friskt blod på papiret. dag 18 og 19 (idag) så har det spottet litt...litt lyserosa liksom... Noen som vet hva som skjer her?? Er dette normalt? Bør vel kansje ringe til legen??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ikke godt å si kobra,men leste på pernille info at litt blod kunne tyde på at man var ekstra fruktbare... (Noe det ikke burde være tvil om med 5 egg på gang....) http://www.pernille.info/egglosning.htm La ved link så du kan lese selv... Har dere fulgt legens råd om forbud ? Hilsen
Kobra Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Heisan Ja, hadde forbud i en uke....men vi koste oss på onsdagen og fikk forbud fra torsdagen av... Men tror eggene løsnet lørdag-søndag...og blødningen var onsdagskveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå