Gå til innhold

Noen med 3 tette?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heia.

 

Lurer på hva eg skal gjøre ang vogn valg.

Elste mann er 2 år og 3 mnd og yngste er 9 mnd begge sitter i vogn ennå.

Eg er 3 mnd på vei med 3 mann og er ikke sikker på hva vogn valg eg skal gjøre :-(

Har en GT safari tvilling vogn og en troll 2000 vogn.

Har tengt å kjøpe nye vogner men spørsmåle bilr om eg bare skal kjøpe en søskenvogn til de 2 yngste å håpe elstemann gidder å gå til ders eller skal eg kjøpe en ekstra vogn utenom?

Noen med erfaring ???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke personlig erfaring,men ser jo at de med mangen små barn har festet på et brett bak vogna som elste mann kan stå på når han blir sliten....elste mann blir jo nesten 3 år når babyen kommer, da kan de vel gå et stykke....litt stress å trille rundt på triling vogn....du er tøff som har 3 tette...

kommer til å få 2 tette, jenta mi er 11 mnd og eg fann ut i dag at eg er gravid, da blir jenta mi ca 19 mnd når babyen kommer...der har vel u litt erfaring, skal eg ha brett bakpå vogna eller dobbel vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville eg hatt søskenvogn. Mye lettere nåe du skal å handle, gå turer og div. De kan bli fort trøtte å du risikerer å måtte bere elstemann :-(

De er jo noen som har brett men de er ikke alle vogner den passe til....

Søakenvognene trenger ikke vere så dyre heller .

Eg betalte 4500 totalt for vogn myk bag og regntppe ikke noe å si (alt helt nytt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur eg kjøper søsken vogn:) men passer brettet på din søskenvogn? har en kammerat som har trillingvogn...de er dyre, vanskelig å få tak i og store og tunge å kjøre.....håper du slipper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke litt travelt med 3 tette? eg ønsker meg minst 5 tette, men det er umulig...må nok ta en god pause etter desse to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, vi er i ganske så lik situasjon vi. Jeg har ei på 2.5 år og ei på 9 mnd, og er 8 + 4 i dag:)

Når det gjelder vogn så kommer vi til å kjøpe en søskenvogn i tillegg til den vognen vi allerede har. Har også et brett som storesøster kan bruke hvis hun vil, men hun er ikke interessert i å sitte i vogn lenger uansett.

Vi har ikke hatt søskenvogn på våre to og har aldri savnet det heller. Hun største er uansett i barnehagen på dagtid.

 

Det var iallefall mine planer. Jeg gleder meg til å få 3 tette men vet også at det kommer til å bli litt slitsomt til tider. Men tenk så kjekt for barna våre oppover årene, alltid en lekekamerat i nærheten:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...