selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har en tøffel så rød og fin tøffelen den er vennen min og ser jeg på den andre foten helt der nede ved roten så er det jammen en tøffel til en tøffelvenn så god og snill En tøffel er varm og myk og go' den er bedre enn noen annen slags sko min tøffel er laget av ull et godt materiale - ikkeno tull først ble den strikket med omtanke stor så i maskinen for toving den for Så inn i en eske med gavepapir jeg tipper at senderen kom med et flir for da jeg på julaften, spent og klar skulle åpne pakken, spennende og hard lurte jeg fælt da jeg oppi den fant masse små pakker med tøys og tant sjampo og lotion og hva er det der? hvor er den gaven jeg trodde var her? Nederst i pakken, helt nede i bånn var gaven som nå gleder meg sånn et par flotte tøfler i tovet, rød ull med akkurat passe stort fot-putte-hull De pryder min fot fra tidlig til sent og verden omkring meg den glemmer jeg rent Min tøffel og vennen er med meg idag igår og imorgen, det er med behag jeg tenker at tøffelen er bare min og ingen, overhodet ingen andre sin den varmer jo mer enn bare føtter de varmer også mine hjerterøtter For tøffelens ode er også til deg som laget vidunderlige tøfler til meg mayaya du er en kjempegod venn uten deg - hvor var jeg da hen? tøffelløs, trist og alene et sted med kalde føtter - kaldt hjerte med... jeg gleder meg til dagen er kommet da du inntar ka-ping-heimen og hobbyrommet det skal kurses i hobbyer, store og små jeg skal gi deg det du trenger å få av input og motivasjon til å gjøre mayayaheimen til ei eneste røre det skal flyte av pinner og maling og stæsj alt som du lager blir garantert knæsj og hvis du trenger å bruke en symaskin så får du selvsagt låne min! og da må du nok en gang komme hit til ka-ping - og du vet jo veien dit Tusen tusen takk til mayaya for fantastisk flotte tøfler i julegave!!!!! *KLEM*
mayaya Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 nåååååhhhh *snufs* Nå ble jeg rørt! *kjøre straks mot ka-ping-heimen!*
lenej :o) Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 hahahaaa!! å du trudde ho ikke kunne strikke, jo!!! *lurte deg* hihi.. så gøyt med dikt da!! :)
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Igår var nyttårsfest med mat og drikke min trofaste tøffel den sviktet ikke uansett hvor jeg befinner meg har jeg tøffelen som minner om deg varm og god på føtter og tær den varmer meg her og den varmer meg der men et problem har nå dukket frem: jeg vil gjerne gi tøffelens skaper en klem det er alt for lenge til februar til homeparty-tid (har du datoen klar?) nei, NÅ i årets aller første dager så fort som det lommeboken behager mayaya - når har du tid til besøk? til middag med god smak, gjerne med løk? jeg lager gjerne desserten selv jeg kan det jo godt - det vet du vel jeg spiller nå ballen ifra meg og gleder meg til å reise til deg!
mayaya Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 åå - når er det du kan? jeg gir jo snart permisjonen til min mann! og vet ikke ennå når jeg jobbe må - men få til en date - det skal nok gå!
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 usikker selv på når jobbe jeg gjør er avhengig av at de ringer og spør da venter jeg spent til vaktlista er klar så pakker jeg sekken og til mayaya drar diktet jeg fører i ekte f-f-stil pris på det sette jeg vet du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå