Gå til innhold

Gjøsses


Gjest

Anbefalte innlegg

Så travelt jeg får det. Har en gutt på 3 år og ei jente på 2 år, og er altså gravid igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal gråte eller le..eller bare ignorere det hele (om bare det hadde vært mulig) lå med en så forferdelig kvalme i hele natt at det ble umulig å få noe søvn og nå er jeg bare stein trøtt! Og de gangene jeg faktisk fikk til å sove, ja da ble jeg vekket av at jeg måtte tisse (IGJEN)..:op

 

Er det noen flere her inne som har flere etter hverandre? Føler meg litt alene, men det har jeg vel ingen grunn til å gjøre...:)

 

Det ble en del sutring her, men hva skal en stakkers gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Å Gratulerer!!!

 

Dette kommer at gå helt fint ska du se, hektisk blir det men det har jo så mange fordeler med tette barn.

Har ikke riktigt så tette som du. Jeg har 3 jenter på 6, 4 og 2 1/2. Venter nr 4 i juli.

 

Så kanskje vi bare ska sette igang og le sammen. Jeg vet hvordan du føler deg. ibland har jeg bare lust å sette meg ner og gråte før at jeg er så sliten. Men vi er jo velsignet.

 

Lykke til!

Hvor kommer du ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss le :o) Hadde vært uhøflig å gråte, men er bare 23 år så folk må jo tro jeg er gal eller prøver å skape et fotball lag, er liksom den holdningen noen sitter med føler jeg..=)

 

Hvor gammel er du da? Jeg venter i september, hadde vært morsomt om jeg hadde født på bursdagen min :D

 

Men ja, du har så rett, vi er velsignet..selv om det kommer masse arbeid med velsignelser..:op

 

Jeg er fra Stavanger, enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...