Gå til innhold

heisann folkenes:) er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


maria isabell

Anbefalte innlegg

4 uker pluss1 dag...det kan jo gå fryktelig galt,men er positiv...har termin 4 september...gleder meg:)

har tatt 2 positive tester....riktig nok litt svake men tydelig positiv:) er så vanvittig glad....etter 7 mnd..........endelig:) jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååååå så utrolig gøy da=)=)

gratulerer så masse!!! skal nesten ha samtidig da vi=)

 

klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer du også:) når har du termin da?

har u også nettop testet?

er så redd for å miste, har prøvd i 7 mnd nå....vet u hvor stor sjangse det er for å miste så tidlig? prøver å ikke tenke på det, men har opplevd det en gang før,kjempe trist....vi må tenke positivt....i september skal vi få hver sin nydelige lille baby:) har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 21 aug, så jeg er 6+4 i dag=)

 

testet positivt 15 des, etter 2 negative tester.

 

aner ikke hvor stor sjans det er for å miste, prøver å ikke tenke for mye på det. har en gutt som akkurat har fyllt 2 år, og da jeg gikk gravid med han gikk jeg rundt å var livredd for at noe skulle være galt. orker ikke ha det sånn denne gangen og, så har sagt til meg selv at det som skjer det skjer, uavhengig av hvor mye jeg bekymrer meg. vil bruke dette svangerskapet til å kose, og glede meg mer enn jeg klarte sist=)

 

vet at dette kommer til å gå bra for oss begge, føler det på meg=)=)

 

har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å tenke det samme som deg....var kjempenervøs sist graviditet eg også....har en jente på snart 11 mnd...ønsket så inderlig to tette, har jo prøvd 7 mnd nå:) det er ingen barn i familien, må helt ut til hennes 4 menninger....har kun en veninne med små barn...så det er bra for min datter å få en søster eller bror:) merker at hu allerede er ganske så bortskjemt...

hadde også 2 negative tester, nå har eg 2 positive....er så glad..denne gangen må det gå bra:) hvor bur du da? vi bor i bergen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fra meg også!!

 

Akkurat testet positivt jeg også. På tirsdag,og etter 4 positive tester,slipper jeg jubelen løs!!!! Er 5+0 i dag. Mistet i mars,så fikk litt mer panikk enn jeg trodde jeg ville få,men nå tenker jeg bare at DETTE GÅR BRA!!!!

Har to gutter fra før og i alle svangerskap har den sitti på 1. og 2. forsøk,så der er vi UTROLIG heldige... Etter å ha vært her inne ser man hvor mange som sliter.

 

Syns det er ekstra hyggelig å lese da de som har prøvd en stund blir gravide!!

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk:) hvor gamle er guttene dine?

eg har nok ikke helt fortått at eg faktisk er gravid:)

vet at eg kommer til å bli veldig dårlig og kankje innlagt på sykehus de 2 første mnd,men er overlykkelig:) forbereder meg på å kaste opp en gang pr time de neste 2 mnd:) har du lette svangerskap? de sier at svangerskap kan være ulike,håper det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal gå bra for oss=)=)=)

 

vi bor i kristiansand.

 

ja skjønner godt at du hade lyst på 2 tette ja. de får så utrolig mye glede av hverandre de små!

 

men nå er vi gravide, og det skal nyyyyyytes!!!=)=)=)

 

hold oss oppdatert=)klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du også...nå kan vi bli dullet med hihi:) gleder meg bare til d 3 første mnd er over:) bare send meg en pm viss du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene mine er 5 og litt over 3,5år... (16mnd mellom)

 

Uff,så kjedelig å bli så dårlig. Jeg har vært heldig i svangerskapene. Bortsett fra en lett form for bekkenløsning de siste mnd har det gått bra. Litt kvalm med brekninger helt i starten,reagert litt på lukter og hodepine. Men det meste har gitt seg etter 10-12uker. Håper jeg er like heldig denne gangen,men litt symptomer håper jeg på,sånn at jeg vet at ting er som det skal;)

 

Håper du kommer deg greit gjennom svangerskapet!!

Slitsomt å bli så dårlig at du må være på sykehus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...