Gå til innhold

menssmerter og 4 uker på vei

mammagutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er litt over 4 uker på vei. men har i en uke nå hatt menssmerter hver gang jeg går på do å tisser. smertene kommer rundt 1 minutt etter hvert toalettbesøk. noen som vet om dette er normalt.? fikk vite i går at jeg er gravid så skal bestille lege time på nyåret. men klarer ikke la vær å tenke på det. jeg får også mens lignende smerter når jeg ligger strak i sengen. vet at det er normalt med mens lignende smerter for mange, men synes det er så rart at det kommer hver gang jeg går på toalettet. vet at jeg ikke har urinveis infeksjon for det har jeg hatt før og det er en helt annerledes følelse. håper noen svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg trodde jeg skulle få mensen før jeg testet positiv. Hadde menssmerter i uke 3-5 og ble noe overrasket da jeg testet positiv. Underlivet føltes stramt og det strak i begge sidene af livmoren.(spesielt når jeg lå) Det er som du skriver selv helt normalt å ha det sånn i begynnelsen. Du får sikkert mer ro i sjelen etter ditt første legebesøk. Det er fint å få bekreftelse på at alt er ok.

Ha et godt nyttår og gratulerer med spiren;)

Skrevet

takk for svar:) ja gleder meg til jeg får vært hos legen og får bekreftet at alt er forhåpentligvis helt fint. no de siste dagene er smertene begynt å avta en del, men de kommer plutselig når man minst venter det. har forresten regnet litt å funnet ut at jeg er snart 6 uker på vei. hadde bommet veldig på regnestykket sist. godt nyttår ja og gratulerer til deg og:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hadde det på samme måten. så ikke uroe deg.Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...