Gå til innhold

Da er det på tide å si adjø...


babyandme

Anbefalte innlegg

for nå har jeg kommet til over uke 12 og da hører jeg ikke til her lenger.. men ønsker alle her inne MASSE LYKKE TIL som gravide!! husk å nyt tiden også, selv om det kan komme endel bekymringer underveis.. jeg skal selv til tidlig UL den 10 Jan. pga litt blødninger.. håper alt er ok med den lille:) regner med jeg stikker innom her og forteller hvordan det gikk på UL. Snakkes sålenge! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei.

så heldig du er som har kommet over til 12 uker!! vil ønske deg lykke til videre, og samtidig si at jeg hadde tidlig ul pga blødninger, og disse skyltes en muskelknute i livmoren, som ikke var farlig.. håper det er noe så enkelt og ufarlig for deg og..

 

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magica? 12 + 2? da er du jo i andre trimester,om du ikke skrev feil da..hehe..GRATULERER MED OVERGANG TIL ANDRE TRIMESTER og lykke til på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det går bra sussa85.. jeg er i uke 12+2 nå..muligens lenger også.. så dvs 12 fullgåtte uker og to dager inn i uke 13 tror jeg;) huff jeg slet sånn med å forstå det der, kan gå litt i surr for de fleste vel=p men tror jeg har forstått det nå etter mye om og men! Snakkes, stikker innom her sånn iblandt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+3 da klokka har passert 12;)

 

vil det da si at jeg skal inn på 2 trimester?

tenkte jeg skulle dit når jeg var 13 uker??

 

hmm, er litt blond jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...