Gå til innhold

Kan en runde med skikkelig omgangssyke føre til abort?


mamma:)

Anbefalte innlegg

Har ligget et dogn å spydd nå. Kjenner at puppene ikke lenger er ømme osv. Kan omgangssyke føre til abort? Noen med erfaringer om dette? Er jo så mange som er kvalme og kaster opp i svangerskapet, men har en dårlig følelse nå..Håper noen kan svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel infeksjon av spesielle bakterier - f.eks Listeria som kan føre til abort. Ellers vet jeg ikke om at "vanlig" omgangssyke kan føre til abort i seg selv. Men en abort kan jo alltids inntre samtidig som omgangssyken - uten at det har noen direkte sammenheng.

Ellers kan jo det at puppene ikke er ømme lenger både komme av at du er kommet dit at de ikke er så ømme lenger, eller det kan vel kanskje også komme av at det er mindre væske i kroppen din, og dermed mindre "spreng" i puppevevet også - uten at jeg vet noe om dette, bare gjetter litt.

 

Jeg har aldri kastet opp i svangerskapene mine, men har vært en del kvalm. Så når jeg plutselig en dag ikke har vært kvalm lenger, har jeg vært sikker på at det har vært noe galt. Men det har heldigvis bare vært kvalmen som har begynt å takke for seg...

 

Håper du blir kvitt omgangssyken snart, og at alt viser seg å være helt i orden med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...