mamman til snupp Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Dere som har prøvd flere forskjellige.
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Vi har best erfaring med NAN1. har prøvd hipp, men hun likte det dårlig og hun gulpet myyye mer.. hun gulper med NAN og men ikke så mye som hipp..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Dårlig erfaring med Nan, best erfaring med Collett. Men husk at alle barn er forskjellige, og ingen merker er bedre enn andre, barna reagerer bare ulikt. Du må prøve deg frem selv.
ana baroma Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Collett er det beste her i huset:) har forsøkt de andre typene, men de blir det myyye mer gulp av.
Matja Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg merket ikke noen forskjell på gulpingen, men brukte Hipp siden den er økologisk, og siden lille gull hadde kolikk fra vi kom fra sykehuset. Hun fikk Småfolk på klinikken, men den er det jo umulig å få tak i, så da prøvde jeg en halv pakke NAN, men gikk så over til Hipp. Jeg er veldig fornøyd med den. Nå bruker jeg NAN2, som jeg kjøpte for lenge siden fordi jeg aldri skjønte Hipp 2. Men nå går alt ned og ingenting opp uansett, så nå er jeg ikke så trofast lengre. Dvs, jeg går tilbake til Hipp når denne pakken er oppbrukt ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Vi brukte NAN 1 & 2 på eldstebarnet, og var fornøyde med NAN 1 på minstemann, men da vi gikk over til NAN 2 fikk vi en periode med vanvittig spygulping, så vi testet Collet (gulpen luktet skikkelig oppkast, så ga opp den umiddelbart), Småfolk Baby pluss (ganske mye gulping med den også), og landet på NAN HA 1 som har like mye jern som NAN 2 men som ikke ga noe gulp. Vi går nok tilbake til NAN 2 når den lille magen er tøffere og forhåpentligvis tåler denne bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå