Marika:):) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Yes! Har ikke gjort noe spes for å få dette til, men merket nå at han var klar for det. Trygg nok er vel det det rette ordet. Prøvde også èn gang da han var 3,5 mnd og 4 mnd og 4,5 mnd, men da var gråten så intens at vi skjønte at det ikke var noe vits. Så vi drøyet til han ble 5 mnd. De 3-4 siste dagene har jeg altså lagt han med koseklut på begge sider av huet (han liker å ha det trangt rundt hodet og tar ikke smokk). Han har sovnet helt selv etter bare noen små, søte klynk. Ikke gråt. Jeg visste det. At dette villle skje før el siden. At den harde veien ikke er nødvendig. Barna sovner av seg selv hvis de er mette og gode, trygge og modne. Og dette er jo helt inviduelt fra barn til barn. Vær tålmodige folkens, og vent ¨på at ditt barn også er klar for det. Ikke gå den harde veien med masse gråt og skrik, man vet ikke hvordan dette påvirker babisen. Kanskje den blir utrygg og usikker i eldre alder. Mange teorier om det, men skal ikke si noe om det nå. God natt:).
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Dette erfarte jeg også, men ikke før hun lille var 11mnd gammel.. Men helt plutselig, men jeg lå ved siden av henne å leste så la hun seg ned for å sove. så nå sover hun endelig i egen seng, og trenger ikke å bekymre meg for at hun skal dette ut av senge mer=)) Er så gla at hun føler seg trygg nok til dette nå..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 RUTINER RUTINER OG RUTINER..Tipper det var det som gjorde barnet trygt jeg..Er somregel det... Jenta mi er 3 mnd og har nettopp begynt å sovne selv i senga si...Jabber bare etter jeg har lagt henne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå