ivf-79 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Vi skal igang med fryseforsøk, og skal ha innsetting i uke 6-7 i Porsgrunn. Noen andre som skal det, hadde vært morro å fulgt hverandre
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg skal ikke det, venter på svar fra porsgrunn og står på ringeliste.. vil bare ønske deg lykke til og et godt nytt år .. dette blir spennende.. klem
74skytte Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg skal nok sette inn rundt uke 6-7 tror jeg. Skal begynne med Provera 19/1, og etter litt utregninger, så skal jeg nok sette inn rundt de tider. Jeg hadde mitt første ivf forsøk før jul, men det endte desverre negativt. Har 2 egg i fryseren, så får håpe på dem. Jeg holder til på Riksen.
Grublegruble Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Hei, jeg er litt usikker på når jeg skal sette inn, blir i månedskifte januar/februar, og er ikke i Porsgrunn, og ikke fryseforøk. Startet spraying for første gang i dag og kjenner meg bittelittegranne "løunli" siden jeg er ganske ferskis her inne, så jeg vil gjerne følge dere om det går an
ivf-79 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Så spennende Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men jeg er en dreven prøverørsjente Så denne gangen har jeg lyst til å følge dere andre som skal igjennom dette. Håper virkelig av hele mitt hjerte at alle som er prøver her inne nå lykkes. Det er iallefall en ting som er sikkert, å det er at man ikke må gi seg. Det har jeg ett levende bevis på :=) Godt nytt år til dere alle. Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg holder også til på Riksen og skal igang med icsi nå over nyttår... Begynner med spray og Provera 01.01 og planen er å ta ut egg uke 6... Gru-gleder meg!
Grublegruble Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Godt å høre at du ikke gir deg, aner ikke hvor mye styrke jeg vil ha i denne prosessen, men en må jo bare flyte med og ta det som kommer, men etter å ha lest en del her inne skjønner jeg jo at det kan bli tøfft, men henter styrke fra å lese om alle heltinnene her inne Riktig godt nyttår til dere alle sammen og måtte det nye året gi oss det vi ønsker oss mest! Knib*
kirsten Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 jeg skal i gang med mitt 2.forsøk med spraystart 9.jan - sprøyter 30 jan - uttak/innsetting i uke 7...i porsgrunn... hadde vårt første ivf forsøk i okt/nov - satte inn 2 egg men de festa seg ikke....håper 2008 er et lykkeår for oss alle..
Bethenc Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg også høre ttil i porsgrunn og skal til innsetting på fryseforsøk samme tid
Madam-mim Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Hei dere:) Blir uttak/innsetting i uke 6 på meg. Dette er vårt andre ivf forsøk. Hadde to påbegynte fryseforsøk før jul som begge ble avbrutt, så er veldig klar for å gjennomføre nå. Starter på spray 9.jan , sprøytestart 23. jan, og ul 1. feb. Ønsker alle lykke til:)
ivf-79 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2008 Så morro at vi kan følge hverandre da Da blir det nye oppdateringer når mensen kommer Når forventer dere mens ? Skal dere sette inn 1 eller 2 ?
Anette25 Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Hei å hå folkens. Her blir det uttak og innsetting i uke 6. Skal på ul den 25. Har i dag sprayet i 16 dager. Starter med sprøyter den 16jan. Dette er vort 2 icsi. Første va neg i nov o7.
Madam-mim Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Ser ut som vi blir mange som ligger ca likt ann her:) For meg så regner jeg ikke med å få noen blødning før sprøytestart. Gjorde ikke det forrige gang heller. Og så blir det mest sannsynlig to egg inn. Fikk det på første forøk også. Spraystart i morgen her. Gruer meg litt til nye netter med hetetokter:S menmen...hva gjør man ikke:)
Bethenc Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 jeg har ca forventet mens rundt den 21/1 ut i fra beregninger. skal da begynne med tabletter hvis jeg ikke tar helt feil. når har dere forventet mens??? hehe Vi ha rbestemt oss for å tine to egg, og overlever begge(noe jeg sterkt håper) så setter vi inn begge morsomt med tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå