Gå til innhold

lenge til neste kontroll


tjatjatja

Anbefalte innlegg

litt fortvilt. jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei.. hadde ikke helt kontroll på mens osv den mnd;P men måtte bare si en dato til legen, så det ble til at jeg nå er ti uker på vei. han satte så opp ultralyd midt i februar. er mitt andre svangerskap dette så snakket med legen om at jeg ikke skal ha så mange kontroller som ved første. legen la ut om at han ikke synes det var noko kjekt me de mnd lige timene. med hei hvordan har vi det idag osv. greit nok det selv om JEG satte veldig pris på de timene med mitt første barn. hadde mange spørsmål og det var så kjekt å få høre hjertelyden hver gang=)sa jeg også til han. hvorpå han sier, jammen du kan vel komme og høre hjertelyden da....? hvorpå jeg da svarer nei, mye fordi det han nettopp har sagt. "off". kjedeli å leve i "uvisshet" fram til ultralyd som føles ut som det er veeeldig lenge til.. og hehe...stoler ikke helt på personen som tar imot tlf på helsestasjonen heller så har ikke villet ringe for tidlig(har nok sikkert taushetsplikt jada) dere andre andregangsfødene, hvor ofte går forresten dere til kontroll? lurer også på om noen har kjent spark enda?=) Klem fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spander på deg ultralyd! Det får du temmelig kjapt hos noen private, f.eks Volvat, eller andre lignende klinikker. Det er utrolig kjipt å ikke vite. Har flere barn, og har aldri følt meg tryggere fordi om jeg har vært igjennom dette før. Er nå 7++ (er ikke helt sikker), og skal bestille meg en privat ultralyd for rundt uke 10-12. (ca 500,- Har egentlig ikke råd, men det betyr mye for sjelefreden:-) Bestill en til om et par uker, så får du eksakt fødetermin, se hjertet banke, og vite at det virkelig bor noen der. Da blir det lettere å glede seg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...