Gå til innhold

symtomer på tvillinger...????

vesle linselus

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg er i uke 15 og har kjent tegn til liv ( bare litt) i en ukes tid.

Alt er annerledes dette svangerskapet enn i mitt første. Jeg er kvalm, trøtt, halsbrann, slten, humørsvigninger og magen vokser kjapt.

det er jo klart at ett hvert svangerskap er forskjellig, men alikevel lurer jeg på spesielle symtomer på at det kan være to i magen.. noen som har noe å bidra med?

ultra lyd om et par uker, så det blir jo spennende å få svar da. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) vel...som du selv sier, hvert svangerskap er forskjellige... får ganske mange av disse spørsmålene her inne, og de fleste av dem viste seg å bare være 1 baby. Men..du beskriver jo mange av symptomene som vi andre har hatt i mer eller mindre grad - men likevel umulig å si.

Du må nok bare vente til Ultralyden, skjønner godt at det er kjipt for når man først har begynt å lure så virker 2 uker ufattelig lenge.

Håper du forteller oss hvordan det gikk da - lykke til :)

Skrevet

Symptomer med tvillinger er de samme som for 1. Min jordmor sier at man må regne med "dobbelt av alt", også symptomer. Umulig å si hva som er dobbelt, da....

Selv var vi på ul i uke 9 og fikk vite det da (pga IVF). Har merket mest at jeg var mye trøttere og blir fortere sliten nå enn sist. Det kan jo være alderen også.... (er 36 nå, 31 sist).

Skrevet

takk for svar, begge to. er jo helt sikkert " bare" 1, så jeg får legge tanken litt vekk tror jeg. skal skrive inn når jeg får vite det!!!!

føler rett og slett at det er dobbelt av det meste, har til og med begynt med morgen kvalme igjen,med påfølgende oppkast. vet ikke hvor vanlig det er....

får vel slutte å fundere på dette. men det er ikke så enkelt. he he

takk for svar uansett.

kan jo " bare" være at jeg venter jente nå, og at det var gutt med første...

• 2 uker senere...
Skrevet

hørte en fosterlyd, så da behøver jeg ikke fundere mer?

Skrevet

Vel, det spørs jo litt - lette dere etter mer enn 1?? Selv om jeg har 2 babyer i magen må vi alltid lete etter begge hjertelydene, så jeg vil anta at om legen din ikke mistenker tvillinger så ga han/hun opp så fort dere hørte 1 hjertelyd??

Når er ultralyden?

Skrevet

vi lette ikke etter to lyder... ultra lyden bør jo være snart. fikk høre av jordmor at jeg ikke var registrert på sykehuset, og jeg er snart i uke 18, så jeg skulle visst få telefon kjapt! blir spennende å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...