Gå til innhold

Mindre bevegelser enn før - bekymret

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei - jeg er litt begymret fordi jeg synes den ene av jentene beveger seg mindre enn før - hun har hele tiden hatt mye mindre bevegelser enn nr 1, men nå i julen synes jeg det har vært litt mindre. Jeg har kjent bevegelser fra begge hver dag, men igjen, synes det er litt mindre enn før.

Noen som har opplevd dette og kan berolige meg...??

Jeg er i min 25 uke nå!

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har opplevd dette, og bekymret meg masse!! Det har veldig mye med hvordan de legger seg, noen ganger kan de legge seg med ryggen ut. Og dagene er kanskje forskjellige for dem også,..jeg har hatt dager nesten uten aktivitet, og så igjen plutslig masse aktivitet..

Det er nok ikke noe å bekymre seg for (:

Men hvis det blir for ille, ring fødeavd å hør om du kan komme for en sjekk.

Har hatt det samme de siste tre dagene. Kommer fra kontroll på sykehuset nå og da fikk jeg se at de har lagt seg mot hverandre slik at alle sparkene kjennes på ett sted.

Jeg så at begge to sparket skikkelig fra og det merket jeg på akkuratt samme sted!!

Hi, hi nå kan de erte hverandre istedet for å sparke ribbeina mine i filler:-))

Hei og tusen takk for tilbakemeldingene!!!!

I natt, for føste gang siden jeg begynte å bli bekymret, var det helt vilt inne i magen - jeg våknet av at begge sparket og det virket som de hadde skikkelig party inne i der. Det holdt på så lenge så jeg er nå tilbake i rolig modus!!

Ha en fin helg alle snart tvillingmødre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...