FjaseFrøken Skrevet 27. desember 2007 #1 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen leger blir jeg helt oppgitt over...da jeg gikk gravid med første jenta mi fikk jeg bekkenløsning allerede i uke 19 eller noe ca. Jeg opplyste da legen min om smertene og problemene med og kle på meg osv på neste kontroll. Det som da skjedde var at han sjekket refleksene mine i beina, skulle se meg gå å ikke noe mer. Ut ifra det påstod han at det ikke var bekkenløsning men isjas jeg hadde å skulle sende meg til MR,noe de på sykehuset og jeg reagerte sterkt på så det gjorde jeg ikke. Åsså begynte han jammen å diskutere at det kanskje med tida ble nødvendig med rygg operasjon!! Er han dum tenkte jeg, jeg har bekkenløsning og er 19år liksom! Å deretter prøvde han å dytte på meg masse sterke smertestillende... Gikk det virkelig IKKE opp for han at jeg var gravid ell!?!? Ikke så fan av legen etter den opplevelse å kommer kun til å bruke jordmor neste gang jeg skal ha barn:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136375564-legen-p%C3%A5stod-isjas-%C3%A5-skulle-sende-meg-p%C3%A5-mr-og-vurderte-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå