Kæmma og trultene Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Min datter har i et par-tre måneder nå hostet mer eller midre hver natt, og e del på dagen. Startet da hun var forkjøla, og har ikke blitt kvitt den etterpå. Vært hos fastlege to ganger, ene gangen hadde hun sår hals, andre gangen fant de ingenting. Lyttet, og det hørtes fint ut. Men hosten har fortsatt, vi har vært hos homeopat men ikke set noen bedring. 22. desember fikk hun feber, lå på 39,5 - 40 hele dagen selv med paracet, legevakta ba oss se an en dag til. Hatt feber hver dag siden, alt fra 38 - 39, men feberfri idag da. Sliten og spiser lite, og hoster så hun brekker seg om natta, ligger bare og klunker og plages. Var hos legevakta igår, han hørte litt surklelyder og ga oss efedrin som vi har prøvd i kveld. Jeg er likevel i tvil - legen sier at hoste ikke er farlig i seg selv, men det er jo så plagsomt og slitsomt for henne, hun er ikke helt seg selv. Kan det være noe som lungebetennelse eller allergi eller noe? Det er ikke tørrhoste, skikkelig slimhoste som sitter litt lenger ned en halsen, sa homeopaten. Ble langt dette, men ville ha med alt. Håper noen kan hjelpe!