Gå til innhold

Lykkelige gatan med temin 5 sept


Nurket termin 5.9

Anbefalte innlegg

Hei -

Tenkte kanskje jeg skulle følge opp med tråd her inne. IOM at vi faktisk er i 1 trimester.

Jo jeg har en liten jente på 18 mnd og har termin 5 sept jeg og!!

Utrolig morsomt.

 

Jeg skal ta UL uke 7 får å se om det er hjerteslag....Orker ikke å vente til uke 12.

 

Har du noen symptomer enda? Merker at jeg er kvalm allerede med halsbrann...Litt rart - hadde ikke det forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!:) Så gøy at du også har termin den 5. da!:) Har du vært til legen enda?

Tror jeg skal bestille meg en legetime snart også, høre om jeg kan få en extra ul da pga ma i sept. Er litt bekymret for at det skal skje igjen..:(

Nei...ikke så kjempe mye symptomer..klør litt på puppene..hehe. Og så stikker det litt i underlivet, og er veldig trøtt på kvelden..allerede!!...

Forrige sv.skap fikk jeg bekkenløsning i uke 12... Var sykmeldt halve sv.skapet. Utrooolig kjipt!!

Hvordan var ditt sv.skap?:) Håper jeg slipper å bli så dårlig denne gangen!! Jeg kunne jo ikke bevege meg så mye, så gikk opp 26kg også!! Fytti....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bekkenløsning uke 12 hørtes utrolig kjipt ut.

Jeg hadde selv et veldig ok svangerskap - veldig lite vondter etc. Men jeg fikk veldig tidlig rier og ble sykmeldt fra uke 30. 3 Uker senere kom datteren min. Så denne gangen skal jeg virkelig ta det helt med ro.

 

Jeg har hørt at hvert svangerskap er forskjellig så vi får krysse fingrene for at du ikke får bekkenløsning så tidlig denne gangen. Har du hørt om bekkenløsningsbelte? Min søster har brukt det - det funker! Hun fikk også veldig tidlig bekkenløsning.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,håper virkelig jeg slipper unna det denne gangen! Vil jobbe så lenge som mulig! Og klare å bevege meg normalt....

Bekkenløsningsbelte har jeg ikke hørt om..hvordan funker det??:)

Oj, du fikkdatteren din litt tidlig da altså. Håper han/hun holder seg inne til termin denne gangen da!:) Er vel litt styr med å få for tidlig også?..

Har du fortalt om graviditeten til noen enda? Søsteren min vet det, og en god veninne... Tror jeg skal vente litt med å fortelle det til flere..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Jeg har fortalt til noen venner og familie. Tenker at:om det skjer noe så er det like så greit om de vet om det.

 

Jo belte: det er veldig stramt og holder alt på plass: du får det på Medicus plesner og Løplabet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...