chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 svaret?? Jeg har jo ikke test dag før tirsdag men har tre positive tester allerede=) Lurer på å ringe å snakke med dem i morgen å høre hva de sier, for er jo litt nærvøs da, er jo liksom 5 dager igjen til testdag.... Men er redd for å være "travel"
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har aldri ringt inn svaret... ... for resultatet har foreligget på testdagen. Lykke til!
lita78ღ Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg ringte dagen jeg skulle ta urintesten. Jeg hadde også testet noen dager før, og stundet veldig på å ringe klinikken... Men bare ring du...testen er jo positiv!!
linn 80 Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 jeg ringte inn 2 dager før testdagen..da hadde jeg også tatt den siste testen på morran den dagen..de sa gratulerer regner med att den da er sikker..lykke til )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 Takker=) Har tatt en ny en nå igjen og liggerpå soffa å venter på svaret,med beina i været pga tabelettene... hehe=) Skal ringe klinikken senere jeg=)
linn 80 Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 hei! hvordan har testen gått idag da? hva sa klinikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå