Gå til innhold

Lister meg stille på tå hit inn....


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Fått tre positive tester på to dager, ICSI forsøk, innsetting forrige onsdag. Så er vel etter utregninger bare 3+3 på vei da.. men...

Testene er ikke noe å tvile på, og satte inn to så sannsynligheten for at der er to er vel absolutt til stede=)

Så kanskje jeg får bli her inne en stund nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååå gratulerer så mye,, har tittet på en del av inlegene dine inne på bli gravid så dette unner jeg deg virkelig,,,

 

har selv testet pos i dag,, 1 år siden siste pos test.....

 

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk anja68=)

Å gratulerer sååå mye til deg !!

Det er fryktelig uvirkelig dette så jeg tørr ikke hoppe i taket av glede enda, er redd for at mensen plutselig kommer uansett, men håper håper håper ikke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har vert på bade å sett på den digitale testen ex antal ganger i dag da,, kan liksom ikke tro at det endelig har festet seg,,,

ja jeg tror ikke jeg tør å slippe jubelen løs før paserte 12 uker mistet siste i 12 uke så vet at jeg ikke er på den sikre siden enda da,, men håper virkelig at mensen holder seg borte denne gang,,,:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, testene får ikke ligge i fred her heller, har tatt disse billigstripsene nå disse to dagene, har to "kryss" tester og en digital liggende også, kanskje om jeg får frem et noe klart kryss at det går mer opp for meg.. er ikke sikker..

Vanskelig dette, ikke kunne glede seg helt fra begynnelsen av svangerskapet men gå med en frykt i mange uker for om dette går bra, skjønner at din frykt er større siden du har mistet i uke 12, men denne gangen SKAL det gå bra.

Har selv hatt to tidlige SA og det er ikke så ille, men ille nok til at frykten sprer seg.

Men vet du... vi ligger omtrent likt i vei da, så vi får backe hverandre opp etterhvert og håpe dagene flyr til 12 ukers grensen... når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy chick:)

jeg hadde en god følelse på deg denne mnd...

velkommen i klubben...håper du får vere her helt til du må inn på 2.trimester:)

gratulerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye snuppa mi. Dette blir bra. Tenk om du får tvillinger da. hva tror du om det? Gøy.. Har du symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man må nesten prøve å si til seg selv at det går bra, jeg bestemte meg for å ikke kjøpe bilig tester denne måneden sist jeg gjorde det så gikk jeg totalt besjerk i testingen,,:-) eneste trøsten er at denne sangen blir jeg fulgt opp av sykehuset skal vist få tilført hcg eller progeteron,, hadde ikm den 23 så håper å ber at hun holder seg bortr i lang tid no da,, ja det hadde vert kos å ha noen å delle gleder å bekymringer med,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemo78

 

Sendte deg en pm jeg, men takker her også=)

Symptomer har jeg men ikke mange=)

Tvillinger er HELT greit, så lenge jeg er gravid så spiller det ingen rolle om hvor mange=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldeles bananas selv før jeg skal teste., men klarer ikke lavær!!

Prøver og fortelle meg selv at dette går helt fint, men tror ikke på meg selv helt enda, og hvergang jeg tenker en negativ tanke stikker det i "livmoren" så det er vel noen som vil si meg noe... hehe=)

Det hadde som du siervært helt supert og dele gleder med noen, bekymringer også... På denne tiden neste uke viss ikke mensen er kommet vil jeg nok slutte å bekymre meg så mye... litt tanker vil det være men..=)

Nei, nå er det bare å sove til ny test runde=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men man må jo si til seg selv at det går bra, vist ikke så har man ikke så mye glede av dette naturens under, å i ditt tilfele vil jeg si at det er et under, tenk hva legene kan gjøre i dag,,,,,

 

ja det hjelper ganske mye å ha noen å dele ting med,,,

ja håper no virkelig at mensen holder seg langt borte denne gangen,, blir det ut uken du skal teste no da,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...