Gå til innhold

Flere som frykter at det kan bli skuddårsbarn?

Anbefalte innlegg

Nå er det jo sånn at babyen kommer når den kommer, ikke noe å gjøre med det, men jeg håper jeg slipper å føde på skuddårsdagen.

Flere?

eller synes dere det er helt greit?

Selv har jeg termin 5.mars, så muligheten er der absolutt, spesielt siden jeg fikk 9 dager før termin med førstemann

Fortsetter under...

Har termin 5 mars jeg også, og med min flaks regner jeg med et skuddårsbarn.

Synes egentlig ikke det er greit, tenk å gå å legge seg 28 februar og våkne 1 mars og bursdagen din er vekk!!!!

Satser på at han kommer på termindato................, ikke 29 februar.

Har tenkt tanken ja... Har termin 6. mars. For min egen del spiller det ikke noen rolle når han kommer ut, men hvis jeg tenker på han vil jeg han skal ha en dato å forholde seg til hvert år. Er jo stas med bursdag:-) Men får se hva som skjer da. Gleder meg:-)

Hehehe...Har selv tenkt tanken...Har termin 8 mars og skulle det være min flaks så skulle det ikke forundre meg at hun kom den 29 feb. Men kommer hun da ja så kommer hun da...Men har tenkt å prøve å knipe litt igjen da..hehe...Har et så stort ønske om at hun skal komme i mars...=o)...

Annonse

Er litt skeptisk til den skuddårsdagen ja =) Har termin 4 mars, så det er jo alltids en "fare" for å føde på skuddårsdagen. Håper egentlig den kommer noen dager før tida, siden mannen min reiser på jobb 10 mars. men siden jeg gikk 10 dager over tida sist, så stålsetter jeg meg på at det blir overtid denne gangen og...

Annonse

Jeg har også termin 5 Mars.

I min familie så er omtrent alle født i februar eller mars... Jeg selv har busrdag 26 feb og min førstefødte 28 feb sammen med et kusinepar (tvillinger) av han ,pluss at jeg kan treffe bursdager den 18,19,21,24, 26,28, skudddår 29,13 mars 19 mars...

Som andre sier *så med min flaks* så klarer jeg å treffe en av disse dagene, men jeg satser på å få han ut den 27 som er midt imellom meg og min førstefødte...

Hater å bake så det hadde jo vært fint å slå 3 bursdager sammen og allikevel ha hver sin dag =)))))

Lykke til, til dere alle :)

Har absolutt tenkt tanken, og lurer litt på hvordan foreldre til barn født på skuddårsdagen gjør det med bursdager...

Venter nr tre 11 mars, førstemann kom 12 dager før termin (termin 10 okt, kom 28 sept), andremann kom 12 dager før termin (termin 27 juli, kom 15 juli), og jammen blir ikke skuddårsdagen 12 dager før termin denne gangen, ja,ja vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...