Gå til innhold

babywatcher ol, noen som har peiling ?


hemmelig :)

Anbefalte innlegg

Paa hvor eventuelt kjoepe, og hva som kan anbefales ?

 

Hadde babywatcher sist, men har mistet den i flyttelasset....Da hoerte jeg hjertelyden i uke 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kjøpe en på Ebay. Jeg har fått anbefalt en type som heter Angelsounds, den koster under 200 kr pluss frakt fra Hongkong. Venter min i posten en av de nærmeste dagene. Jeg er 11+ 0 i dag, så jeg håper å høre hjertlyden når jeg får den....:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at angelsound IKKE er å anbefale fordi man ikke hører hjetrelyden noe bra med den..

 

ville kjøpt vanlig babywatcher på ebay... jeg venter min babywatcher i posten i løpet av 7 dager ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt min på ebay.. kosta på meg 600 for en skikkelig en.

Angelsound er ikke til å anbefale etter å ha hørt mange som er misfornøyd med den!

 

Jeg venter min.Skulle komme i løpet av 7 dager,men har venta over 2 uker nå:/ isj!! gler meg til den kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. titter inn fra 2 tri. angelsound funket ikkje på meg selv om erg prøvde når eg var sytten-atten uker på vei.. kjøpte skikkelig doppler istedet på ebay.. ca 700 inkl frakt:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har kjøpt en kvalitets doopler fra et firma i danmark. Det er typen som brukes på sykehus og hos alle jord mødre.. Den var dyr men har fått den anbefalt pgav høy kvalitet og sikker i bruk.. den kostet ca 1300 kr og er verd alle pengene... lykke til med din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...