Gå til innhold

babywatcher ol, noen som har peiling ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paa hvor eventuelt kjoepe, og hva som kan anbefales ?

Hadde babywatcher sist, men har mistet den i flyttelasset....Da hoerte jeg hjertelyden i uke 10 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe en på Ebay. Jeg har fått anbefalt en type som heter Angelsounds, den koster under 200 kr pluss frakt fra Hongkong. Venter min i posten en av de nærmeste dagene. Jeg er 11+ 0 i dag, så jeg håper å høre hjertlyden når jeg får den....:)))

Skrevet

jeg har hørt at angelsound IKKE er å anbefale fordi man ikke hører hjetrelyden noe bra med den..

ville kjøpt vanlig babywatcher på ebay... jeg venter min babywatcher i posten i løpet av 7 dager ca :)

Skrevet

Jeg har bestilt min på ebay.. kosta på meg 600 for en skikkelig en.

Angelsound er ikke til å anbefale etter å ha hørt mange som er misfornøyd med den!

Jeg venter min.Skulle komme i løpet av 7 dager,men har venta over 2 uker nå:/ isj!! gler meg til den kommer:)

Skrevet

heisann.. titter inn fra 2 tri. angelsound funket ikkje på meg selv om erg prøvde når eg var sytten-atten uker på vei.. kjøpte skikkelig doppler istedet på ebay.. ca 700 inkl frakt:-)

Skrevet

Hei.. Har kjøpt en kvalitets doopler fra et firma i danmark. Det er typen som brukes på sykehus og hos alle jord mødre.. Den var dyr men har fått den anbefalt pgav høy kvalitet og sikker i bruk.. den kostet ca 1300 kr og er verd alle pengene... lykke til med din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...