Gå til innhold

Januartreff for maimammaer i området Eiksmarka/Østerås og omegn

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Da er julefeiringen vel overstått for min del, og tiden inne for å planlegge et treff for oss med termin i mai som bor i området +/-Eiksmarka/Østerås!

Et tidligere forslag har vært cafeèn på Eiksmarka senteret (helg), så inntill andre forslag kommer på banen kan vi jo ta utgangspunkt i dette!

Håper at så mange som mulig har lyst til og møtes, og foreslår i første omgang lørdag 26.01.08 eller søndag 27.01.08 kl.12!

Hvilken dato passer best for deg?

Klem C

Fortsetter under...

Kan foreslå 7 Sanser på Eiksmarka. Verdens beste boller og nyyyyyydelig kaffe! I tillegg er klientellet en god del yngre enn på Østerås senteret.. :)

Ganske sikker på at begge dager passer for meg, så blir med på det som passer flertallet!

Dytter denne jeg!

Var da flere Bæringer som "pratet" om et treff tidligere synes jeg å huske?! :)

Tok meg friheten til å nevne treffet inne på april-mamma siden og, siden det generelt sett er relativt få Bæringer som har nevnt treff..

Annonse

Hei!

Beklager jeg kom litt sent med i debatten, men ble det slik at man droppet treff på Eiksmarkasenteret denne måneden pga treff i Sandvika den 30.01?

Vi kan jo evt treffes på Eiksmarka en annen dag senere ?

Mvh

Jeg er veldig med på mammaen til Jenny sin idé :)

I Eiksmarka / Østerås området blir det enten 7 sanser på Eiksmarka eller cafeen på Østeråssenteret. Har vært på begge to og har 7 sanser som min klare favoritt, men av erfaring er den ofte ganske "stappa" i helger.. Cafeen på Østerås senteret er for så vidt ganske full i helgene den og, men da gjerne med litt eldre klientell..

Uansett, hvis det fortsatt er stemning for et lokal-treff er jeg gjerne med :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...