h_76 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er nå i uke 33 med tvillinger, de er allerede fått en vekst prosent på 99 % og den andre på 80% , de var forige uke på 2500++ gram og 2300++gram, de har da vokst 1 kg hver 3 uke de siste 6 ukene. Dette er jo selfølgelig fint, men en av mine største frykter var å få store barn igjen har født ei på 4660gr og ei på 4030gr tidligere og det var ingen positiv opplevelse:( Jeg får ikke keisersnitt, de vurderer haller ingen igangsettning, de driter i meg regelrett.. Har prøvd voss men de tar ikke imot tvillinger, det blir bare tyngre og tyngre for hver dag, får ikke sove ikke klarer jeg å gjøre noe særlig da jeg føler jeg skal miste" alt " i bakken, bekkenløsningen er rimelig vond nå, astmaen er verre, og jeg er ikke klar for en fødsel, er sikker på at det kommer til å gå galt... noen gode råd? huff
nr.4 på vei Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Huff... dette hørtes skikkelig tøft ut. Er selv i uke 27 med tvillinger og jordmor sier hele tiden til meg at noen rettigheter har dere som går med flere. Skal slippe å gå tiden ut. Du må bare klage og klage tror jeg. Har hørt at det hjelper hos noen. At du ikke holder ut lenger. Det er jo viktig at du har litt overskudd når barna er født også. Både til de og de der hjemme. Skjønner at det er veldig ulik praksis fra sykehus til sykehus og lege til lege. Du får prøve på til du finner den rette;) Barna dine er jo ikke så store enda da. Rundt 3 kilo er jo helt topp, og nå går du jo inn i den siste fasen. For alt du vet så kan det jo starte om en uke eller to av seg selv. Og det er vel det beste. Jeg skal selv på kontroll i morra og se de to igjen. Er på kontroll med UL hver 14 dag. Deilig å se de to vokse å ha det bra. De ligger godt over kurven sin, så jeg kan få to store barn. Hvis det er tilfellet så sier jordmora at jeg kommer til å bli satt i gang før. Mye pga. bekkenløsningsplager. Lykke til... Stå på, og stå på ditt. Bare du som kjenner kroppen din. Klem
h_76 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 takk, ja jeg har hørt vi har rettigheter, men det er en evig kamp... Jeg har prøvd å klage og klage, sliter litt med å sitte og gråte forand fremmende, jeg gråter heller hysterisk når jeg kommer i bilen, hvet det er dumt og skal prøve ved neste kontroll den 4 jan å virkelig klage. Håper det stod fint tilmed dine idag...? jenter eller? klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå