Gå til innhold

Noen som har erfaring med Huginsvei Bhg i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bytte- er usikre på om bhg er noe særlig bra, eller om det er vi som er "problemet"

Noen andre som har efaring derfra?

Av hensyn til mitt barn, så signerer jeg anonymt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn der, men er selv pedagogisk leder i en barnehage, ikke så langt fra denne og kjenner noe til pedagogene der. Det jeg opplever er engasjerte og faglig dyktige folk. Men hvordan de setter sin teori ut i praksis kan jeg ikke si noe om. Men jeg har aldri hørt noen si noe negativt om den barnhagen før.

Skrevet

Takk for svar. Er ikke så lett når man ikke har tillit til de som tar seg av barnet ditt, men får vel innse at de vet hva de driver med. Litt iallfall.

Skrevet

Ovennevnte innlegg gir IKKE godt nok grunnlag til å stole på barnehagen. I særdeleshet ikke hvis du har grunn til å stille spørsmål ved barnehagen, og har en dårlig magefølelse på det som skjer der.

Det er tross alt din unge det er snakk om. Stol på deg selv, magefølelsen, snakk med andre oppegående foreldre, diskuter. Still spørsmål og få svar.

Lykke til!

Skrevet

Vet ingenting om barnehagen, men du bør generelt stole på din egen magefølelse. Det kommer an på hva du ikke liker, visse ting må man bare regne med dersom man skal ha barn i barnehage, andre ting kan det være grunn til å stille spørsmålstegn ved. Det er ikke godt å ikke ha tillit til de som skal ta seg av barnet ditt hver dag. Det i seg selv er kanskje grunn god nok til å bytte. Har det slik selv og lurer veldig på å bytte barnehage. Trives barnet ditt? Er det seg selv i barnehagen? Eller har du følelsen av at det er noe som skurrer? Generelt tror jeg at de som lurer på om det er dem selv det er noe i veien med, er de som har grunn til å være skeptiske. De som ikke en gang tenker tanken, er ofte de mest kravstore. Prøv å ta opp noe av det du lurer på med ped.leder, hvis du føler at det blir saklig og godt mottatt, er det et godt tegn.

Lykke til!

Skrevet

Takker for gode innspill fra dere. Jeg har fått litt å tenke på nå. Det kan bli en spennende vår dette her.

Skrevet

Nå er det kommet et skjema til en brukerundersøkelse fra kommunen som alle foreldrene skal fylle ut. Noen som vet om resultatene blir offentliggjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...