brummemamma- Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Endelig åpne butikker etter julen - ikke fordi jeg absolutt vil shoppe, men har fått tak i pumpe og sterilisator - utrolig mye enklere enn den evindelige kokingen!! Og greit med pumpe, så jeg ser om det kommer ut noe- og første gang kom det 60 mm tilsammen, selv om han hadde sugd litt på forhånd - fornøyd med det som en begynnelse i alle fall ) Var ute en liten tur fra han for første gang og lurer på om han merket det, for han var våken da jeg gikk og ville ikke sove før jeg var tilbake og han fikk mitt fang og et par sup av puppen- da gled øynene igjen )
Matja Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hva er du egentlig glad for? At butikken var åpen igjen, at du fikk pumpet deg, og at han sovnet på ditt fang?? Det er jo 3 ting på en gang ;-) Hvor gammel er han? Gir du både mme og mm eller? Jeg skjønner det der med kokingen! Jeg holder på enda, og min lille er 8 mnd!! Kunne sikkert sluttet, men når jeg vasker i oppvaskemaskinen koker jeg ikke da. Men siden jeg er alene så blir ikke oppvaskemaskinen full hver dag, så da vasker jeg og koker! Jaja, det har blitt en vane nå da
brummemamma- Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Imponerende innsats - med koking i åtte måneder. Vår er bare ti dager, så det har ikke blitt noen vane enda, men håper det blir det etterhvert. Glad for alt Ja, gir begge deler - han vil ha mye mye mer enn det jeg produserer, så han fikk tillegg allerede på klinikken - raste ned i vekt. Jeg burde sikkert gjort en større innsats i forhold til ammingen, men etter noen traumatiske netter med 5-6timers ammeforsøk hvor vi begge bare gråt prøver jeg nå en stund i begynnelsen av hvert måltid, og litt etter at han har fått tillegg, så får jeg pumpe i tillegg da.
Matja Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Gjør det som er best for DEG og det som gir en mamma med overskudd! Drit i Gro Nylander og ammatollaene, de vet ikke hva de snakker om likevel!! Jeg holdt på i en måned, og er jo selvfølgelig glad for det, men mange ganger har jeg angret på at jeg ikke begynte med fullflasking før likevel. Med en gang jeg tok den beslutningen fikk vi det så mye bedre begge to! 10 dager... Har nesten glemt hvordan det var, men husker så mye av ansiktsuttrykkene og mimikkene. Hmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå