Gå til innhold

gravid etter overgrep

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble utsatt for et overgrep.Han rakk bare et par ganger inn og ut og han kom ikke i meg. Da jeg kom hjem hadde jeg samleie med min samboer. Jeg fortrengte det som hadde skjedd. Min samboer kom i meg og jeg ble liggende med det i meg hele natten. Dagen etter tok jeg angrepille,men den virket tydeligvis ikke for nå er jeg gravid. Har fortalt om overgrepet til min samboer. Vi er ganske fortvilte nå. Vi onsker flere barn, har et fra før, men jeg orker ikke tanken på at det ikke er vårt!Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan fortelle deg to gla historier......vart voldtatt for 4 år siden av to stikk,midt i eggløsinga,begge kom inni meg,trur eg....vart ikke gravid...veninna mi vart gravid i forbindelse med en voldtekt og kjæresten hennar var faren,det fekk hu vite etter fødselen...........trur ikke voldtektsmannen din er faren, han kom jo ikke inni deg...håper det ordner seg...

Skrevet

Dette virker som en god nok grunn for at du skulle få gjennomslag på dna test før barnet er født. Veit ikke om de gjør det i Norge, men jeg ville tatt kontakt med Amathea eller noe og hørt.

Skrevet

Jeg opplevde nøyaktig det samme som deg. Lå og sov på en sofa (etter et nachspiel) og våknet av at en eller annen fyr penetrerte meg et par ganger før jeg fikk dyttet han vekk. Det gikk ikke for han og han holdt på i mindre enn ti sekunder.

Jeg hadde ikke sex med noen andre i den perioden, så da jeg oppdaget at jeg var gravid var det ikke tvil om hvem som var faren. Jeg tok abort ganske så kjapt og har ikke angret en dag på det.

Selv om det sikkert er en større mulighet for at det er samboeren din som er faren, er det nok en mulighet for at overgrepsmannen kan være barnefaren (bare se på meg, det er fullt mulig!). Så dersom dere bestemmer dere for å beholde bør dere legge den vonde opplevelsen bak dere og gå inn for at samboeren din er barnefar, uansett. Jeg ville ikke tatt en farskapstest engang.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...