Gå til innhold

føde i kongsberg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg skal føde på kongsberg så sant alt går etter planen :-). Noe du lurte på?

Skrevet

bare er interressert i bli kjent med andre fra kongsberg som jeg kanskje treffer på sykehuset=)

har ikke funnet mange fra kongsberg her inne...

Skrevet

Jeg er ikke fra Kongsberg og er egentlig ikke ute etter å bli kjent med noen sånn. Beklager altså, men bruker ikke dette forumet på "den" måten -mer for å lufte tanker og stille og svare på spørsmål -syntes det er litt ålreit at folk her inne er "fremmede" på en måte :-).

Skrevet

Hei! Jeg skal ikke føde på Kongsberg, men jeg kommer flyttende hjem til Kongsberg i august. Hadde vært moro å vite om andre som er hjemme med småbarn da. For tiden bor jeg og mannen min i Perth, så er ikke så lett å få kontakt med andre "Kongsberg-gravide" herfra...

Skrevet

Så hyggelig med flere Kongsbergensere her inne da :) Bor ikke i Kongsberg lenger selv så jeg skal nok ikke føde der, men jeg er oppvokst der! Bor nå i Oslo. Ville bare si hei hei ;)

Skrevet

Heisan.

Jo, om krabaten kommer til termin, så føder jeg i Kongsberg i mai. Jeg har en liten følelse på at fødselen kanskje blir i slutten av april, men men... jeg kan jo ikke vite det sikkert. Termin er 6.mai.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei på dere :)

Ja jeg skal føde på Kongberg, har termin 28 mai. Dette blir min tredje gang og har vært veldig fornøyd de to andre gangene.. :)

Skrevet

kommer til å ligge på hvert vårt rom den 28 mai vi da... haha. Har termin samme dag, og jeg skal også til kkongsberg. er fra notodden selv.

Skrevet

heisann,

jeg er fra Kongsberg og skal også føde her :-)

har termin 21. mai, venter sannsynligvis ei lita jente :-)

Skrevet

til munnyshome

da er det muligheter for at vi ses da siden jeg har termin 3 mai=)

hilsen catta27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...