Gå til innhold

Dominic - forbinder dere det med gutte- elle jentenavn? håper på mange meninger

Anbefalte innlegg

Vi har falt llitt for dette navnet om vi får en gutt, men har en engelsk venn som først og fremst ville forbundet det med jentenavn. Jeg vet jo at navnet kan brukes på begge kjønn, men jeg ønsker ikke at gutten vår skulle føle det kjipt med et navn mange forbinder med jentenavn...

hmm... Hva synes dere om navnet?

Håper på mange svar. Takk:)

Fortsetter under...

Det er det jeg også har tenkt; Dominic gutt, mens Dominique jente. Men det stemmer faktisk ikke, begge kjønn kan visstnok skrives på begge måter utifra franske navnregler...

Takk for svar:) Greit å høre at det ikke er jeg som er helt på jordet:)

HI

Annonse

Gutt kjenner faktisk en liten gutt med det navnet i ett av hannes navn.

Vi hadde noen på babysv. en gang som het Iben i det ene gruppen var det en gutt og i den andre gruppen var det en jente. Navnet ble skrevet helt make uten tøddel.

Annonse

tusen takk for mange svar:) Blir ikke så aktuelt med Dominic likevel, da vi fikk vite at vi venter en liten jente til:):):) Det er så rart å få vite kjønnet. Selv om det ikke har noen betydning hva det blir, så oppleves det som en så utrolig glede å høre. det gjør det hele så virkelig. Jentenavn er vi ganske så sikre på denne gangen også. Men Dominic står høyt på listen til neste gang, eller hvis det skulle vise seg å være en gutt likevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...