Gå til innhold

Amme bh i store størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo ha meg en sann en, men utsatt det litt fordi det er sikkert vanskelig å finne. Bruker 95c til vanlig, og jeg har til nå bare sett på kjedebutikker som Lindex og KappAhl. SparKjøp har jeg også tittet på. Tør ikke kjøpe på nettet, de er kansje ikke store nok, føler lissom at sann må en prøve før kjøp (med mindre de er veldig billige)

Tenkte en i sort og en i hvit, samme om uten eller med spiler, hva er best? Hvor stor størrelse må jeg ha? Øke cupen eller størrelsen..... Virkelig grønn på dette jeg da- førstegangs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt amme bh på en Life butikk. Jeg har ikke noen tro på kjedebutikkene for andre enn de som er a4 personer.

Skrevet

Jeg kjøpte på mammahuset.no, det er en nettbutikk, men de hadde god størrelsestabell og det er heller ikke noe problem å sende tilbake om de ikke passer.

Gode og solide og behagelige. Anbefales.

Skrevet

jeg brukte i første sv.skap ammebh-er fra triumph. Kjøpte de på cubus. Gode og myke (uten spiler - spiler kan vissnok ødelegge melkegangene), og de har de helt opp til E-cup. Litt usikker på hvor store de har i sånn omkrets, men jeg har i alle fall en i 90E (om ikke flere:)) Tommerfingerregelen er vel at man skal kjøpe en str større enn man bruker før fødselen, jeg husker ikke hva jeg gjorde sist :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jakten stoppet, fant en i 95d igår på Cubus, bruker vanligvis 95c. Denne virket veldig bra og har litt å gå på på livvidden også. Ikke av de peneste kansje, men det spiller ingen rolle. Får evt kjøpe flere senere. Er man bare hjemme er det jo sikkert samme nytten med en vanlig bh man bretter ned eller opp- spiller jo ingen rolle om en blottlegger hele puppen da...

Triumph Mamabel Soft heter den og koster 299,-

Skrevet

Den kjøpte jeg også i går i 95d. Er den str jeg bruker til vanlig! er ikke alle som blir større etter fødselen. er veldig individuelt. Så er ganske dumt å kjøpe en bh i større str enn det du bruker for å kun bruke i noen uker eller dager etter fødselen syns jeg!Det var rådet jeg fikk av en veninne som nylig har født. Hun hadde store rett etter fødselen men de sank ganske fort tilbake til normal str!

• 2 uker senere...
Skrevet

Her har de noen opp til str 95H. Litt dyre da, men tror det er samme som jeg kjøpte på babyshop da jeg gikk med nr1, og den var veldig bra kvelitet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...