Gå til innhold

fødeklar. flere enn meg?


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Da var jeg visst fødeklar selvom jeg ikke virkeligheten ikke er det..hehe.. han får holde seg inne en liten stund til enda. noen flere som er fødeklare nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jepp, ble offisielt fødeklar i går! Og jeg må si at jeg er klar som et egg!!! Er så sliten nå at jeg blir like glad for en 2007-modell som et nyttårsbarn, nå kan han bare komme! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig klar jeg også. Håper hun vil komme ut et par uker før iallefall. Men har nesten 5 uker igjen jeg da, så jeg har vel ikke noe å stresse over enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 4 dager igjen av året har jeg så stor tro på at jeg går over til januar at jeg signerer denne. Har termin idag, så er rimlig fødeklar. Men mye som gjenstår praktisk, ikke er klær på plass og jeg kaster litt i en bag når jeg kommer over noe praktisk - ammeinnlegg, stooore bind, nye Pierre Robert boxere er vel det som har funnet veien hittil...og hente sett til babyen da (fra mormor).

 

Lykke til...håper noen her fra BiM får nyttårsbabyen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det heter seg at jeg er fødeklar, men hodet mitt sier noe helt annet. Er alldeles ikke klar for noe som helst. Men, gleder meg likevel til å treffe babyn OG få kroppen min for meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er klar som et egg, jeg har termin 6 januar, men har ikke hatt noen tydelige tegn på at fødselen er i emming. Dette er mitt 4 barn og jeg er 36. Det eneste jeg merker er endel kynnere. Hadde vært moro å få nyttårsbarn. Håper fødselen er snart, det lengste jeg har gått over er 10 dager med hun minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...