Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Da er det på`n igjen. Hadde en runde i oktober/nov. som ble avbrutt pga. kun 2 gode eggposer. Var en enorm nedtur da, men har fått kost oss masse i hvileperioden, o er nå veldig klare for en ny runde. I mellomtiden har to vennepar fått barn, og det har vært vanskelig og late som om at dette er det beste som kunne skjedd. Ingen vet at v sliter, utenom familie.

Begynner som sagt å spraye på nyttårsaften, og har uttak/innsetting i uke 5/6. Denne gangen skal jeg kreve uttak om jeg så bare har ett egg.Har gått opp i dose på sprøytene fra 125 ie til 200 ie, så får håpe at det hjelper litt også=)

Noen andre som ligger likt i løypa?

Fortsetter under...

Heia,

Jeg ligger ganske likt i løypa, har begynnt å spraye for første gang i dag og skal ha uttak/innsetting i slutten av januar, om alt går etter planen! Skal også ha ICSI, evt IVF 50-50 om sambo's prøve er god nok. Krysser fingrene for deg og håper sterkere dose gjør susen, må være så slitsomt å oppdage at ikke var nok, har så lav dose som 112,5 jeg i sprøyter pga preg av PCO iflg Haugesund sykehus, men Hausken sa jeg ikek hadde PCO siden jeg får eggløsning...blir ikke helt klok men får vel bare henge på denne karuselen og håpe en får kjøre færrest mulig runder. Uansett - ønsker deg et godt nyttår og masse lykke til, håper vi kan følges ad litt på veien, er helt fersk her inne og kjenner litt behovet for å være i samme båt som noen just nå når ferden akkurat har startet ;)

Hei alle sammen!

Sorry sent svar, har unnet meg en liten juleferie=)

Nå er vi i gang med sprayingen alle sammen, hvordan går det med dere?

Jeg sliter litt med bivirkninger, som hodepine og kvalme, men ingenting som ikke går ann å leve med.

Skal inn på ultralyd 26 jan, er kjempe spent på om det det blir flere egg denne gangen. Har vært littt smartere denne runden tror jeg, og ikke lagt opp til noen store "happeninger", og kan slappe av så mye jeg orker. Her skal det være full fokus. Kommer også til å lytte bedre til kroppen min, da jeg kjente på meg at det ikke stemte sist, men man tror jo at alle andre vet best til tider, så jeg sjekket det ikke videre opp...

Grublegruble: Det virker som det er mange forskjellige diagnoser rundt ppco, har flere bekjente som har fått bekreftet pco ett sted, for å få motbevist det hos neste ekspert. Det er ikke lett og vite hva man skal tro kan jeg tenke meg...

Masse lykke til begge to

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...