Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...For en jul! må bare få snakket med noen. Torsdag ble min lille søster plutselig syk(19 mnd) hun begynte å puste veldig fort,hadde faktisk 100 pust i minuttet(vanlig er 30-40 pust) Vi ringtre til legevakt å fikk beskjed om å komme ned med en gang. Di sjekket henne å sendte henne hjem igjen. senere på dagen så forverret dette seg,hun spydde,feber å svekket allmenntilstand. Vi reiste til legevakten igjen å ble direkte sendt til sykehuset. Di tok flere prøver av henne å fant etter en god stund ut at hun hadde fått akutt astma,lungebetennelse. Det var kommet ganske langt å hun var veldig syk:( Hun var tilkoblet mange maskiner å på fredagen så ringte jeg til min mor for å hørre hvordan det gikk. Da sa hun at lille amalie bare ville stoppe å puste,men legene klarte heldivis å reddde henne. Jeg har aldri vert så redd i hele mitt liv,tanken på å miste min lillesøster ,d hadde jeg ikke klart å leve med!!! min di kom heldivis hjem lille julaften å nå er hun på bedringens vei:) jeg er så glad:) Nå kan jeg heldivis se framover på vårs prosjekt,begynner på sprøyter 1 januar. uttak uke 3:) gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. det var jo forferdelig.. skjønner at du ble redd og engstelig..

Godt hun er på bedringens vei og at det gikk bra.. Får håpe hun snart er frisk og jeg ønsker deg alt godt og masse lykke til med forsøket...

Skrevet

Dette var ikke koselig å lese...

Ut ifra egne erfaringer er det mange slappe leger rundt i landet. Dersom de ikke gjør jobben sin kan mye gå galt. Heldigvis ser det ut til at det går bra nå.

Lykke til med forsøket!

Skrevet

Fysj dette var fælt å høre, det er så grusomt når slike ting skjer og en føler seg så maktesløs..

Kjempebra at hun har blitt bedre og var hos dere i julen.

Håper dere får en fin jul herifra vertfall og at dere lykkes i forsøket over nyttår=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...