Vannmann35 Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Vet om to brødre som heter Mikael og Gabriel - det er passer flott sammen! Andre forslag: Mikael og Johan Mikael og Aksel Mikael og Andreas Mikael og og Thomas Mikael og Beate Mikael og Marte Mikael og Mathea Mikael og Betina Mikael og Ella
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Mikael og Albert Mikael og Brede Mikael og Oskar Mikael og Omar Mikael og Jonas Mikael og Ada Mikael og Berthe Mikael og Oline Mikael og Regine Mikael og Sina
volve Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Mikael og Gabriel er veldig engelte og litt tungt. Andre litt "lettere" forslag er: Martin Sivert Emil Didrik Bendik Synne Fride Live Pia Mette
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Min Mikael skal få en lillesøster som skal hete Irmelin. Hadde det blitt gutt ville det blitt Gabriel. Siden min Mikael er i "himmelen" ville et englenavn på en evt lillebror blitt bare strålende for min del.. Klarer vel egentlig ikke å tenke på andre navn jeg, men måtte bare skrive likevel.. Håper dere finner navn!
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Mikael og Leander Mikael og Sivert Mikael og Even Mikael og Mikkel Mikael og Martin Mikael og Elvira Mikael og Marthea Mikael og Alexandra Mikael og Evelina Mikael og Johanna
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jonathan Benjamin Simon Daniel Noah Jacob Adam Joakim Sakarias Axel Johannes Jonas Josefine Bettina Mathea Hannah Sara Johanne Noen av disse du likte??
Piamor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2007 Takk for alle gode forslag. Vi skal på ul 3 januar, håper å få hvite kjønnet da! Greier liksom ikke å tenke på navn før vi hvet det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå