Gå til innhold

Gravid 1 pp etter SA :-)

Sola82-håpefull-igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååååå glad!! Tok positiv test 1. juledag og ble forlovet på julaften, for en jul :-) Termin 3. september og er 4+3 i dag.

Ser jeg har like følelser som mange andre. Jeg er utrolig nervøs for at det samme skal skje. Og da jeg i går morges så bittelitt brun utflod holdt jeg på å klikke. Det kom ikke mer, og jeg håper sånn at dette skal gå bra. Men jeg tror jeg må ringe jordmor bare for å få noen trøstende ord!!

Lykke til til oss alle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! godt å høre at det ikke er bare meg ! har hatt en SA i oktober men jaggu jeg var gravid på igjenn , skulle hatt mensen juleaften men.... hahaha den kom ikke ! har også termin 3 septemder:) du nemte det brune utflodet, jeg hadde det to/tre dager før mensen skulle komme, tror det er bare sånn som kommer når ting fester seg.jeg blødde ikke mere en det .. vi skal være stolte og kose oss over miraklet i magene våre , kan ikke komme over at din historie var lik min , unntatt det med forlovelsen da...*helldigris*

klems

Skrevet

Tusen takk for svar! Tenkt så lik historie vi har, denne gang skal det gå bra for oss ;-) Ja, jeg velger å tro at det ikke var noe galt, siden det kun var den ene gangen. Ja, denne gang må vi bare trøste oss med at vi har klart å bli gavide så fort igjen!

Stor klem fra meg!!

Skrevet

når skal du på UL? jeg har ikke kommet meg hjem etter juleferien enda jeg så jeg håper jeg får gjort det i uke 6:) tenk å se det lille hjertet slå:)

på mandagen har vi bare 280 daga igjenn hvis jeg regner rett:)

kos og klem ..

Skrevet

Har ikke bestilt noe time enda. Sist så jeg hjertet banke da jeg var 6+3, så jeg håper å kunne gjøre det samme denne gang. Når ska du? Bare?? ÅÅÅ... det er så lenge å vente. Det er nesten det eneste jeg tenker på, har så lyst at det skal gå bra denne gang. Tenk å få et barn!!!

Godt nytt år forresten - dette blir et bra år for oss :-)

Skrevet

hei og godt nytt år:) kjenner på meg at det her året er våres år:)

off nå er jeg mett etter all julematen , lyst på noe pizza eller taco! åj åj åj .. nam!

Skrevet

:D

e sett her å smiler. fordi jeg og samboeren har også forlovet oss på juleaften og har testet 4 svake svake positive tester i denne uka etter jul. håper det er baby på meg også .

og gratulerer såååååå mye til deg :D :D :D

Skrevet

Så utrolig kjekt. Gratulerer :-)

Har en litt trist oppdatering om meg (kanskje).

Det var blod på papiret en gang på lørdag da jeg var på do, og det samme skjedde på søndag. Fikk tid til ul. på sykehuset i går. Det var ingen hjerteaktivitet, og det betydde at det enten var dødt eller at jeg er for kort på vei (6 uker). Skal til ny ul neste tirsdag, men vi måtte belage oss på at det sannsynligvis blir SA eller MA :-(

Sitter liksom og venter nå.... skikkelig sjipt!

Er forberedet på at dette nok går galt - men er fremdeles håpefull.

Men vi er er ivertfall forlovet - det er så kjekt!

Takk for at dere alle deler så mye - det hjelper å lese lignende historier hvor det til slutt har endt i noe godt.

Skrevet

å stakkars deg!!!!! blei lei meg på dine vegne.. men e håpa at det bare e tidlig for deg enda. for det er jo rundt uke 6 hjertet begynner å slå. Så skal kryss fingran og alt som går an å kryss for deg. E veldig tungt slike nyheter. men man skal ikke ta sorgan på forskudd heller trur e.

e må få hør hvordan det går med deg.

kos og klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...