Gå til innhold

Testet i dag på RD 11....

Anbefalte innlegg

NEGATIVT, så da ble det ikke barn i september på oss. Uff... dette var skikkelig trist. Skal på Riksen i morra for blodprøve, og kan aldri tenke meg at det er noe hcg der. Det burde ha slått ut i dag ikke sant? Tok en digital og en vanlig clearblue test

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136371637-testet-i-dag-p%C3%A5-rd-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, jeg gir meg ikke, men trist i dag fordet... blæææææææææææ............... Ringte riksen i stad. Hun sa at jeg skulle fortsette med crinonen, og at det ikke var negativt før svar på blodprøven var tatt, og så lenge jeg ikke hadde hatt noen blødning, men tror slaget er tapt selv altså

(men langt inni meg har jeg et ørlite håp)

Hun sa også at mange tester for tidlig og at mange ikke fikk utslag på testen før etter blodprøvetaking.....

ønsker deg og dine, pluss lille knøttet også en videre fin jul. Du har vel ganske stor mage om dagen???

Jeg testet positivt på rd 12, satt og inn et 3 døgn gammelt egg (8 delt). Testen min var veeeeeldig svak. Hadde nesten garantert vært blendahvit en dag eller to før. Jeg hadde på rd 14 (17 dager etter uttak) en HCG på bare 39, og nå jeg 14 uker på vei i morgen.

Så ikke mist håpet enda, skal krysse fingrene for at det er positivt svar i morgen! Lykke til!!!:-)

Annonse

Når jeg var gravid meg gutten jeg har nå så var det neg. på "tissetest". Som hun sier på Riksen det er egentlig bare dumt å ta disse hjemmetestene for de er ikke sikre i det hele tatt så tidlig selv om det står på pakken at de er det... Vent på blodprøva di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...