Gå til innhold

Anbefalte innlegg

men jeg er i følge clearblue digitaltest GRAVID. er idag på rugedag 10, og hadde bestemt meg for å begynne å teste idag, var igår helt sikker på at det ikke hadde gått siden jeg kjente mensmurring. men da jeg tok testen idag kom det raskt opp GRAVID i displayet. er redd og glad på samme tid nå. er så redd for at mensen kommer siden jeg kjenner litt murring, men mest av alt kjenner jeg stikking, og litt vondt på innsiden av lårene også kan jeg ikke få i meg mat fort nok. kan ikke tro at det er sant etter nesten 3 års prøving så ser det ut som om vi har lykkes:). kan ikke slutte å smile idag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136371610-t%C3%B8rr-ikke-tro-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ÅÅ. Gratulerer så mye gig84!!!!!! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne:) Så flott julepresang da..... Nå må du bare kose deg masse og glede deg over graviditeten. Når skal du evt.ta blodprøve da? Noe mer kontakt med Haugesund nå? Eller blir det bare fastlege fremover?

Håper å komme etter neste uke jeg.....men tror dessverre ikke det kommer til å skje. Magefølelsen sier noe helt annet og symptomene uteblir fremdeles.

Men veldig glad for at du og chick har lykkes!! Det gir meg håp om at det også skal lykkes for oss en gang!

Annonse

venter7. jeg skal ikke ta blodprøve. kunne velge om jeg ville komme til haugesund på tidlig ul i uke 7, eller ta ul nærmere her jeg bor, så jeg skal ta her i uke 7. det blir spennende da ser de om det er 1 eller 2 der inne og at det/ de er på rett plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...