Gå til innhold

et moralsk spørsmål..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvem bør egentlig føle seg uansvarlig... jeg eller bf? Jeg gikk på p-piller hele tiden.. likevell ble jeg gravid..

Jeg fikk KLAR beskjed om at visst jeg beholdt ville ikke han ha noe med det å gjøre..

er det feigt av meg å kreve han for bidrag.. å det han er pliktig til?

og alt i alt... hvem bør føle seg uansvarlig.. jeg eller han?

Fortsetter under...

Dere er vel ansvarlige begge to,vil jeg tro...

Du fordi du valgte å beholde,han fordi han han hadde sex med deg.

Uansett så er det hans barn,så jeg ville ikke hatt dårlig samvittighet for å kreve barnebidrag,så er det hans valg om han vil ha noe med barnet å gjøre eller ikke...

Dere tok deres forhåndsregler ved å bruke prevensjon, men slike ting hender...

Lykke til!

Synes ikke du skal føle deg uansvarlig som beholdte barnet, du gikk trossalt på p piller.. er menn virkelig så redd for å få barn så får de søren meg klare å stappe utstyret inn i en kondom så de slipper å få noen barn, er så teit med mannfolk som senere kommer å legger all skyld på jenta bare fordi hun tar ansvar og beholder barnet.

Er ikke noen grunn til å la være å kreve det barnet/du har krav på, det skal du ikke ha noen samvittighet for..

Dess oftere jeg er inne på bim, dess mere synker menn i mine øyne rett og slett, finnes så utrolig mange uansvarlige rasshøl av noen menn der ute som tror at vi kvinner er fullstendig alene om å bli gravid og at der er jo "bare" å ta abort for det er jo bare en liten klump enda..Menn kommer aldri til å forstå hvordan dette med graviditet faktisk er desverre...

All lykke til skal du ha og gratulere med baby i magen:)

Man er TO om å lage et barn, så det er ikke dårlig gjort å kreve faren for bidrag, (så lenge du ikke har voldtatt han eller noe). Selv om man tar abort blir ikke babyen "ugjort", sånn det ser ut til at mange (spesielt menn) tror.. De får søren meg bruke kondom da, visst de ikke vil ha barn!! Å avlive/ikke avlive den lille som allerede er til er ikke to likeverdige valg i mitt hode i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...