Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hva er symtomene på fødsels deprisjon?? Jeg har en søster som har forandret seg litt etter fødsel og spesielt mamma er veldig bekymret..Hun er veldig stille av seg, og er blitt veldig tynn..Men det virker ikke som hun er så sliten, og hun tar seg av småen...så vet ikke helt liksom..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har hatt fødselsdepresjon og jeg og ble veldig tynn, dårlig matlyst, isolerte meg litt og gråt mye,orket ikke gå på besøk eller få besøk. Kan dere ikke bare spørre henne hvordan hun har det da?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg kan vel skrive akkurat det samme som hun over her. Utviklet spiseproblemer, uten at jeg skjønte selv at jeg var depremert. Gikk til psykolog i et halvt år, før jeg selv følte at det var en fødselsdepresjon. På det værste var jeg veldig asosial, ble helt opphengt i å spise lite og trene mest mulig, veldig sliten, og gråt mye. Kunne bruke en halvtime på å skifte ei bleie... Bare satt helt apatisk på gulvet uten å klare å komme i gang. Det var så utrolig slitsomt, og jeg var så trist hele tiden. Følte at hele livet mitt var over. Jeg er også en veldig stille person. Ikke vant til å prate om problemer. Sier automatisk at alt går bra, når noen spør. Så jeg vet ikke hva dere skal gjøre.... annet enn å spørre. Det er jo bedre enn å ikke gjøre noen ting... Jeg ble spurt av helsesøster, og utrolig nok så åpnet jeg meg for henne. Vet du om hun bruker disse internettsidene? Jeg oppdaget de ganske sent. Hadde vært godt å ha noen å dele alle bekymringer med under graviditeten, og første tiden etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå